اطلاعات جدید از مانیتور های ۳۲ و ۲۴ اینچ ۴K Ultra HD 1080p - تکفارس 
اطلاعات جدید از مانیتور های ۳۲ و ۲۴ اینچ ۴K Ultra HD 1080p - تکفارس 

اطلاعات جدید از مانیتور های ۳۲ و ۲۴ اینچ ۴K Ultra HD 1080p

محمدرضا قدمگاهی
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - 20:30
اطلاعات جدید از مانیتور های ۳۲ و ۲۴ اینچ ۴K Ultra HD 1080p - تکفارس 

پس شایعات و اطلاعاتی که در هفته گذشته توسط اکثر کاربران اینترنتی فاش شد ، سپس Dell تایید کرد که در حال کار بر روی دو نوع مانیتور برای ابر قدرت های کارت گرافیک های سری ۷۰۰ و سری ۸۰۰ است.برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این مانیتور های پرچمدار Dell به ادامه مطلب مراجعه کنید.

یک مدل از این ابر مانیتور ها که گل سرسبد Dell است با اندازه ۳۱.۵ inch یا به اصطلاح ۳۲inch عرضه خواهد شد و دارای رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ ، کیفیت ۴K UltraHD و UltraSharp میباشد . مدل دوم این سری از مانیتور ها دارای اندازه ۲۴ اینچ است و از همان رزولوشن و کیفیت نسخه ۳۲ اینچ بهره میبرد اما با اندازه اینچی پایین تر !

این دو مدل از مانیتور های ابر قدرت به قیمت ۳۵۰۰$ ( سه هزار و پانصد دلار ) برچسب خورده اند. شاید این قیمت در کشور ما به صورت سرسام آوری باشد ، ولی ارزش آن را دارد که اگر یک گیمر حرفه ای هستید و ۵ میلیون تومان کارت گرافیک میخرید حدود ۱۰ میلیون هم مانیتور های نسل هشتمی را خریداری کنید. البته Dell تایید کرده است که با وارد شدن سری ۸۰۰ کارت گرافیک ها این مانیتور ها هم با سقوط قیمت مواجه میشوند.

مشخصات سخت افزاری

این دو مانیتور ابر قدرت با توجه به برچسب قیمتشان دارای سخت افزار بسیار عالی هستند :

  • ۱۸۵PPI کیفیت زمینه مانیتور
  • چرخش تصویر تا ۱۷۵ درجه به صورت ایستاده
  • ۴ پورت HDMI
  • ۴ پورت USB به همراه ورودی بلوتوث و جهت اتصال خود مانیتور به اینترنت

همچنین Dell اعلام کرده است که ۳ سال گارانتی برای پیکسل صورت میگیرد. حتی اگر یک نقطه از مانیتور کامپیوتر شما سوخت میتوانید با یک مانیتور جدید تعویض کنید. پیش خرید و خرید این مانیتور ها هم اکنون در Dell.com فعال میباشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.