یک تلفن هوشمند با ۲ صفحه نمایش! - تکفارس 
یک تلفن هوشمند با ۲ صفحه نمایش! - تکفارس 

یک تلفن هوشمند با ۲ صفحه نمایش!

محمدرضا قدمگاهی
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - 19:52
یک تلفن هوشمند با ۲ صفحه نمایش! - تکفارس 

گوشی های هوشمند همیشه به صورت ساده و یا با دکمه یا بدون دکمه ( لمسی ) ساخته می شدند. اما تا به حال کسی به فکر آن نبوده است که اگر یک اسمارت فون با ۲ نمایشگر داشته باشیم چه میشود !.

فرض کنید یک گوشی دارید که دو صفحه نمایش دارد آن هم با چاشنی آندروید که یکی با لمس کردن کار میکند و یکی هم با تکنولوژی تحسین برانگیز eReaders شرکت بزرگ آمازون که با حرارت یا حرکت چشم خواننده کار میکند. یک شرکت روسیه ای به نام Yota چندی پیش اعلام کرده است :

شاید ما گوشی ای با دو صفحه نمایشگر ساختیم و به اسپانیا ، فرانسه ، اتریش و یا حتی UK (انگلیس) هم صادر کردیم و با فروش میلیارد دلاری روبرو شدیم!

Yota درباره مصرف باتری این گوشی ها هم چاره ای اندیشیده است :

ما در نظر داریم که این نوع گوشی همراه دارای عمر باتری بسیار طولانی خواهد بود. همچنین اگر ما از ” جوهر الکتریکی ” هم استفاده کنیم ، موفقیت ما در باتری این نوع اسمارت فون دو چندان خواهد شد.

همچنین فرض کنید که با یکی از صفحه نمایشگر ها به بازی و سرگرمی بپردازید و با یکی دیگر به کار های اداری و برنامه های کاربردی !

همجنین یوتا افزود :

یک کاربر معمولی استفاده برنده از گوشی همراه بیش از ۱۵۰ بار گوشی خود را از حالت Sleep خارج میکند . اگر ما بخواهیم تلفن همراه دو صفحه را هر روز ۱۵ بار خاموش و روشن کنیم دسترسی از این گوشی خارج میشود و حال به دنبال یک راهکار خوب هستیم.

نظر شما چیست ؟

آیا دوست دارید صاحب یک گوشی دو صفحه ای با سخت افزار غول پیکر باشید ؟!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید