ترین های سال : بهترین تلوزیون های سال ۲۰۱۴ - تکفارس 
ترین های سال : بهترین تلوزیون های سال ۲۰۱۴ - تکفارس 

ترین های سال : بهترین تلوزیون های سال ۲۰۱۴

محمدرضا قدمگاهی
۱۵ آذر ۱۳۹۲ - 11:13
ترین های سال : بهترین تلوزیون های سال ۲۰۱۴ - تکفارس 

همانطور که در مقاله ی قبلی مشاهده کردید ، وبسایت تکفارس تصمیم دارد که بهترین ها را برای شما لیست کند تا بر اساس شکل ، قیمت مناسب ، کارایی آنرا خریداری کنید و از آن استفاده لازم را ببرید. در مقاله قبلی ما بهترین هدفون ها را به شما نشان دادیم و حال به بهانه آنکه به جام جهانی سال ۲۰۱۴ نزدیک میشویم ، مبخواهیم بهترین تلویزیون های سال ۲۰۱۴ را به شما معرفی کنیم.

اگر شما به دنبال انتخاب بهترین تلویزیون هستید ، باید المان هایی مثل ۴K , 1090p , 3D یا Ultra HD بودن را در نظر داشته باشید. معمولا تلویزیون هایی که ۳D هستند مسلما باید یک کیفیت خوبی را به شما ارایه دهند . عبارت ۴K هم به آن معناست که کیفیت HD را به صورت ۴ برابر کرده و به شما یک کیفیت ۴*HD ارایه میدهد که به آن به اصطلاح ۴K میگویند.انتخاب بهترین تلویزیون از این ۵ مورد کار تقریبا سختی میباشد ، زیرا هم کیفیت ها نزدیک به هم هست و هم قیمت ها پس شما باید به ریزه کاری های تلویزیون توجه کنید.اگر هدف شما بازی کردن با کنسول های نسل بعدی سونی ؛ PS4 یا کنسول مایکروسافت , XBOXOne تلویزیون میخواهید ما به شما تلویزیون های ۴k را پیشنهاد میکنیم چون این تلویزیون ها نه تنها برای بازی بلکه برای دیدن فیلم های ۳D Blue-ray هم بسیار مناسب هستند.

 

xl_Samsung-46F800-624 - web

 

۱. Samsung UE46F8000

این تلویزیون بر علاوه ظاهر زیبایش دارای یک نمایشگر LED 4K است. این تلویزیون دارای یک کنترلر حرکتی برای وبگردی و بازی کردن میباشد همچنین سنسور های تشخیص فرامین صوتی به اصطلاح کنترل به وسیله صدا در این تلویزیون نهفته است. این تلویزیون دارای یک پردازنده ۴ هسته ای میباشد که شما میتوانید آنرا به عنوان یک کامپیوتر بدانید. سرعت نمایش این تلویزیون در حالت عادی ۷۵ فریم بر ثانیه است به علاوه میتواند تصویر های ۳D را در ۶۵ فریم بر ثانیه اجرا کند. این تلویزیون تشخیص اثر انگشت و چهره صاحبش را دارا میباشد . شما میتوانید برای این تلویزیون به زبان فارسی دستور صادر کنید مثلا با گفتن ” خاموش شو ! ” این تلویزیون بدون هیچ وقفه ای خاموش شده و کار شما را برای برنداشتن کنترلر آسان میکند. این تلویزیون ساخته شرکت صاحب نام و کره ای Samsung است و جزء تلویزیون های هوشمند به حساب میاید.

Price: £۱,۸۹۹.۹۹ | Samsung

xl_sony bravia

 

۲. Sony Bravia W85

این گل سر سبد تلویزیون های سونی را میتوان بزرگ ترین تلویزیون تماما Ultra HD  و ۳D بدون قاب دانست. این تلویزیون ۶۵ اینچ اندازه دارد و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ را دارا میباشد.همانطور که اکثر تلویزیون های سونی هوشمند هستند این تلویزیون هم بسیار هوشمند و مدرن است به طوریکه این تلویزیون دارای ۴ پورت HDMI استاندارد ، مدار هماهنگی دیجیتال ( آنتن) و یک پردازنده ۴ هسته به علاوه یک پردازنده گرافیکی است . در این تلویزیون تشخیص صدا و چهره هم وجود داشته و بهبود یافته تر از قبل است.همچنین این تلویزیون همراه Wi-Fi و یک پورت USB است که به شبکه PSN (PlayStation Network) دسترسی کامل دارد. همچنین این TV با سیستم عامل Windows 8 و iOS سازگاری کامل داشته و شما میتوانید این تلویزیون را به عنوان یک نمایشگر دوم برای تبلت های خود استفاده کنید.

Price: £۲,۹۹۹ | Release: October | Sony

xl_lg gallery

۳. LG OLED 55EA8800 Gallery

یکی از حسن های این تلویزیون OLED بودن آن است و به آن به این معنی است که باریکی این تلویزیون به اندازه یک تار مو انسان است ! این تلویزیون همانطور که از اسمش پیدا است میتوان به دلیل وضوح بالا و ۵۵ اینچی اش به عنوان یک تابلو نقاشی و یا آلبوم عکس در نمایشگاه های هنرمندانی چون Van Gogen استفاده کرد.این تلویزیون ۳D بدون عینک میباشد و شرکت LG ساخت این ابر تلویزیون را برعهده گرفته است و سعی دارد با نازل ترین قیمت به فروش برساند.

Price: ۸,۹۹۹ euros | Release: TBA

xl_Philips-Elevation-2-624

۴. Philips Elevation Smart TV

طراحی فوق العاده ای دارا میباشد ! تنها ۱۳ میلی متر ضخامت این تلویزیون است . تنظیم رنگ فوق العاده ای به دنبال دارد و دارای یک عدد Wi-Fi است . میتوان این تلویزیون را هوشمند به تمام معنا دانست . کنترلر این تلویزیون حتی میتواند تلفن همراه شما یا تبلت شما باشد. هسته نرم افزاری این تلویزیون لینوکس است. فرامین صوتی و چهره را کاملا تشخیص میدهد.پردازش همزمان ۲D-3D را به همراه دارد. شما میتوانید با عینک مخصوص و مدرن این تلویزیون هر وقت خواستید ۲D ببینید و با یک کیلیک ۳D ببینید و تنها معایب این TV عینک دار بودن آن است که الانه بیشتر تلویزیون ها بدون عینک وارد بازار میشوند!

قیمت : دو هزار دلار | تاریخ انتشار : نامعلوم

xl_9000series

۵. Philips UHD 9000 series

سری UHD 9000 توانسته است دو مدل ۶۵ اینچ و ۸۴ اینچی با حداکثر کیفیت به ارمغان آورد. این تلویزیون دارای رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است. این رزولوشن را میتوان بالا ترین رزولوشن موجود در دنیا دانست . این تلویزیون دارای پخش ۳D ، یک بلندگوی ۱۵ واتی ، Wi-Fi و نرم افزار های تلویزیونی است.این تلویزیون با بلندگو های ۱۵ و ۲۵ واتی که دارد ، دیگر نیاز به بلند گو های خارجی نیست و نهایت صدا برای شما فراهم میشود.

Price: from 4,999 euros | Release: TBA

این هم از ۵ ترین های تلویزیون ! شما کدام را برای سال ۲۰۱۴ خریداری میکنید ؟ دوست دارید با کدام یک به نظاره بازی های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ بنشینید ؟

نظر خود را برای ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • amadpc گفت:

    خیلی گرونن :shout:

  • ALAN PAYNE گفت:

    این تلویزیونارو تو خارج هم چون گرونه نمیخرن.اونوقت ما با دلار ۳۰۰۰ تومن بریم اینارو بخریم.بنظر من کسایی که اینارو تو ایران میخرن یا ماهی ۱۰-۱۵ میلیون درمیارن یا مخشون تاب ورداشته!
    وایمیسیم هر موقع ۸k اومد اینا ارزون میشه بعد میخریم 😀