Android Flashlight اطلاعات شخصی بسیاری از کاربران آندروید را فاش کرد - تکفارس 
Android Flashlight اطلاعات شخصی بسیاری از کاربران آندروید را فاش کرد - تکفارس 

Android Flashlight اطلاعات شخصی بسیاری از کاربران آندروید را فاش کرد

محمدرضا قدمگاهی
۱۷ آذر ۱۳۹۲ - 17:12
Android Flashlight اطلاعات شخصی بسیاری از کاربران آندروید را فاش کرد - تکفارس 

حتما شما هم برنامه چراغ قوه آندروید را میشناسید ! این نرم افزار را میلیون ها نفر در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار داده اند. برخی از توسعه دهندگان این نرم افزار به بهانه تبلیغات در این نرم افزار پسورد و آی دی بسیاری از کاربران آندرویدی را فاش کرد.

این نرم افزار از سال ۲۰۱۱ تا کنون بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است ، این نرم افزار تا به حال کاربران آندروید را در تاریکی نهفته و اطلاعات آنها را یکی یکی به استخراج در آورده است.در بیانیه خود کمیسیون تجارت فدرال اعلام کرد :

 سیاست حفظ حریم خصوصی ضعیف این نرم افزار بسیار ضعیف است، این برنامه با دسیسه هایی که انجام میداد مردم را بازیچه دست خود میکرد و سر مردم را به اصطلاح کلاه میگذاشت و بعد از چندی متوجه شدیم که اطلاعات میلیون ها نفر قربانی این نرم افزار مخرب شده است.

جسیکا غنی، مدیر دفتر FTC از حمایت از مصرف کننده، در بیانیه ای افزود:

وقتی که مصرف کنندگان واقعی، انتخاب آگاهانه داده می شود، آنها می توانند برای خود تصمیم بگیرد که آیا به نفع یک سرویس ارزش اطلاعاتی که آنها باید به اشتراک گذاری به استفاده از آن است را دارد یا خیر !

به طور خاص، GoldenShores دیگر باید به اشتباه چگونه آن را جمع آوری داده ها و کسی که آن را با به اشتراک گذاشته، و باید مصرف کنندگان کنترل معنی دار بیش از چیزی است که با اطلاعات انجام میداد.

به گفته ی گوگل این نرم افزار به زودی از روی شبکه آندروید حذف خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید