مایکروسافت : استارت منو در ویندوز ۸٫۲ برمیگردد - تکفارس 
مایکروسافت : استارت منو در ویندوز ۸٫۲ برمیگردد - تکفارس 

مایکروسافت : استارت منو در ویندوز ۸٫۲ برمیگردد

محمدرضا قدمگاهی
۱۹ آذر ۱۳۹۲ - 17:21
مایکروسافت : استارت منو در ویندوز ۸٫۲ برمیگردد - تکفارس 

مایکروسافت سعی دارد که در ویندوز جدید خود همان استارت منوی زیبای ویندوز ۸ را در یک آپدیت بزرگ در قالب ویندوز ۸٫۲ برگرداند.

مجله خبری T3 از آقای Thurrot پرسید که آیا این استارت منوی نوآورانه و زیبا را در ویندوز ۸٫۲ شاهد خواهیم بود ؟

بله به احتمال زیاد بر روی ورژن جدید این استارت منو کار خواهیم کرد. همچنین برای خروجی بهتر این استارت منو در کامپیوتر های ضعیف و بهینه سازی آن ممکن است که آپدیت بزرگ Windows 8.2 به تاخیر بیافتد.

برخی به این استارت منوی زیبا عادت نداشتند و مایکروسافت هم این استارت منو را تقریبا از ویندوز ۸٫۱ حذف کرد ولی باز هم برخی بیشتر اعتراض کردند و مایکروسافت را وادار کردند که آپدیت ویندوز ۸٫۲ را همراه با یک استارت منوی زیبا تر از قبل عرضه کند و به تمام اعتراضات پایان دهد و بعضی که این استارت منو را دوست ندارند باید خود را با آن وقف دهند.

به علاوه اعلام شده است که در این آپدیت هر کاربری به دلخواه خود وارد استارت منو میشود و با فشردن یک کلیک که در کیبورد های نسل بعد وجود خواهد داشت میتوانید به استارت منو دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های بارز ویندوز ۸٫۲ اجرای برنامه های مترویی در قالب دسکتاپ خود ویندوز خواهد بود.این به آن معنا بود که شما برنامه ای مثل Skype را میتوانید براحتی در محیط خود ویندوز اجرا کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • peyman گفت:

    عجب ! 😐

    ولی این استارت منو واقعا زیبا و و کارآمده در مقایسه با ویندوز های قدیمی تر 🙂

  • ناشناس گفت:

    :yes: خیلی خوبه :yes: : :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: