Nokia میخواهد یک اسمارت فون با سیستم عامل آندروید بسازد - تکفارس 
Nokia میخواهد یک اسمارت فون با سیستم عامل آندروید بسازد - تکفارس 

Nokia میخواهد یک اسمارت فون با سیستم عامل آندروید بسازد

محمدرضا قدمگاهی
۲۰ آذر ۱۳۹۲ - 17:48
Nokia میخواهد یک اسمارت فون با سیستم عامل آندروید بسازد - تکفارس 

نوکیا در حال فراهم سازی بودجه یک گوشی هوشمند با سیستم عامل آندروید است . این گوشی هوشمند احتمالا با سیستم آندروید قابل اجرا میباشد و هنوز شایعاتی از این تلفن هوشمند به دست ما نرسیده است ولی خود شرکت نوکیا اطلاعاتی داده است.

با این حال، جالب ترین بخش گزارش می باشد که مایکروسافت – که به تازگی به توافق برای خرید دستگاه ها و خدمات بخش نوکیا – ممکن است این پروژه را لغو کند.به گزارش AllThingsD،این پروژه به نام پروژه نرماندی است که به رغم فشارهای داخلی و خرید مایکروسافت از نوکیا از بخش تلفن همراه جان سالم به در برده است.

منابع صحبت به سایت گفته اند که احساس عمومی در نوکیا است در حالی که پروژه  greenlighted مایکروسافت نیست،بر اساس این گزارش، نسخه ای از آندروید نوکیا در حال توسعه خرس بیش از یک شباهت گذر به ویندوز ۸. گفته شده است به استفاده از یک رابط مبتنی بر کاشی، به جای ‘squircle “و یا روش های دکمه بر اساس اشا و vanillia-آندروید بود.

همچنین به عنوان یک پلت فرم برای مایکروسافت به علاوه خدمات خود ویندوز فون مانند اسکایپ است.اولین مدل از تلفن هستند گفت: به در حال حاضر در تست است. این می آید هفته بعد از @ evleaks تصاویر از آنچه که ادعا می شود تلفن نرماندی نوکیا نوشته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.