سامسنوگ : راه رسیدن به موفقیت RAM است - تکفارس 
سامسنوگ : راه رسیدن به موفقیت RAM است - تکفارس 

سامسنوگ : راه رسیدن به موفقیت RAM است

محمدرضا قدمگاهی
۹ دی ۱۳۹۲ - 18:20
سامسنوگ : راه رسیدن به موفقیت RAM است - تکفارس 

ساسمونگ راه مورفقیت گوشی های هوشمند را در رم آنها میداند. سامسونگ اظهار دارد که رم گوشی های هوشمند باید با پردازش ۴K UHD هماهنگ و همسان باشند.

این شرکت کره اعلام کرد که روز جمعه اولین رم LPDDR4 معرفی خواهد شد. به عبارتی این رم ها با دو برابر قدرت یک رم DDR4 عرضه میشوند ، یعنی پردازش نرم افزاری در حد یک PC معمولی! به گزارش سامسونگ ، به کار بردن این نوع رم های سازگار با صفحه نمایش های ۴K UHD را نقطه ای عطفی برای تبلت ها و تلفن های هوشمند دانسته و استفاده آنها را امری ملزون میداند.

تمرکز ما برروی تلفن های هوشمند ، ساخت یک chip قدرتمند است که بتواند تمام بازی ها و فیلم ها را بر روی رزلوشن بالا و چهار برابر Full HD به علاوه ۴K Ultra HD اجرا نماید.

شرکتی که ساخته رم و حافظه کوتاه سامسنوگ را بر عهده دارد ، اعلام نمود که Galaxy S5 قطعا دارای یک عدد رم ۴GB به حد یک PC-Enough میباشد.سازنده چیپ ها هم بیان کرد که در حال حاضر ، تلاش ما برای ساخت پردازنده های نسل جدید سامسنوگ ۶۴-بیتی است که سازگاری کامل با قطعات نسل بعد گوشی های هوشمند را دارد. به احتمال فراوان اولین اسمارت فونی که دارای این نوع رم خواهد بود Galaxy s5 است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.