CES2014 : سامسونگ NotePro و TabPro رونمایی کرد - تکفارس 
CES2014 : سامسونگ NotePro و TabPro رونمایی کرد - تکفارس 

CES2014 : سامسونگ NotePro و TabPro رونمایی کرد

محمدرضا قدمگاهی
۱۷ دی ۱۳۹۲ - 11:41
CES2014 : سامسونگ NotePro و TabPro رونمایی کرد - تکفارس 

ساسمونگ سرانجام دو خط تولید برای ۲ تبلت ۱۲.۲ اینچی را شروع کرد. امروز این شرکت در حواشی Consumer Electronics Show یا همان ces این دو گجت تبلتی را رونمایی و معرفی کرد.

همچنین این شرکت کره ای اعلام کرده است که این دو خط تولید در همین سال جاری یعنی ۲۰۱۴ استارت خواهند خورد.

این شرکت کره ای هم اکنون ۴ نوع تبلت در دست ساخت دارد که امروز صبح در لاس وگاس دو نمونه از آن ها را در معرض دید قرار داد. ظاهرا دو تبلت دیگر را هم همراه با این کنفرانس های خبری رونمایی خواهد کرد.

میتوان گفت این تبلت رکورد دار بزرگترین تبلت بعد از Galaxy note 10.1 است ، این تبلت با ۱۲.۲ اینچ سایز هم اکنون در صدر بزرگترین تبلت ها قرار دارد.

Notepro دارای رزولوشن ۱۶:۱۰ و ۲۵۶۰*۱۶۰۰ میباشد. همچنین این نمایشگر Widescreen است و رقیب خوبی برای رتینا اپل به حساب میاید.

همچنین قابل ذکر است چون قبل این تبلت و گجت دارای تکنولوژی S Pen میباشند. این تبلت  دارای ۸MP دوربین هستند و یک پردازشگر home-grown Exynos 5 octa-core  در خود جای داده اند.

حال نوبت به TabPro میرسد.این تبلت بر خلاف قبلی ۸.۴ اینچ بزرگی دارد و برادر کوچک NotePro به حساب میاید.تنها تفاوت این دو در رم آنهاست که Notepro دارای ۲ گیگ رم و TabPro دارای ۳ گیگ رم میباشد. منتظر اخبار بیشتر باشید…!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.