بیگانه: جداسازی بازی ترسناک بقا برای کنسول ها و PC - تکفارس 
بیگانه: جداسازی بازی ترسناک بقا برای کنسول ها و PC - تکفارس 

بیگانه: جداسازی بازی ترسناک بقا برای کنسول ها و PC

parsa123
۱۸ دی ۱۳۹۲ - 19:17
بیگانه: جداسازی بازی ترسناک بقا برای کنسول ها و PC - تکفارس 

بیگانه به تنهایی نمی تواند بیشتر از تفنگداران دریایی مستعمار باشد. رفته اند اسلحه و انفجار، به جای شما به تنهایی در تاریکی در یک جنگ از خفا و عقل است.
جداسازی ، یک عنوان ترسناک بقا که در نگاه اول قطعا تداعی خاطرات اصلی فضای مرده : سگا بیگانه پرده برداری کرده است. عنوان بر روی PS4 راه اندازی ، ایکس باکس یکی ، PS3، ایکس باکس ۳۶۰ و PC در اواخر ۲۰۱۴.

گریه به دور از عمل بسته بندی شده با صدای بلند بیگانگان : تفنگداران دریایی استعمار ، سگا جداسازی به مجمع خلاق تحویل داده شده است که بنا به گزارش ها ایجاد یک جهان تیره تر است که در خفا حکومت می کرد.

به گفته توسعه دهندگان CVG ، UK مبتنی بر مجمع خلاق خواهد شد قرار دادن تمرکز بسیار زیادی بر بیگانه خود را ، با دقت کار برای ایجاد یک AI که فکر می کند و مانند یک شکارچی عمل می کند.

پارسه به عنوان آماندا ریپلی ، دختر شخصیت اصلی این فیلم الن ریپلی در حالی که نگاه و احساس از این بازی است طراحی شده است به تکرار است که فیلم اصلی را بازی کند.

زبان طراحی فیلم اصلی به نظر می رسد شده اند صادقانه به بیگانه منتقل شده : جداسازی ، البته اینکه آیا آن را بازی می کند و همچنین به باقی مانده است دیده می شود.

هیچ کلمه ای وجود دارد درتاریخ عرضه دقیق اما سگا است و گفت که قصد دارد به بیگانه: جداسازی در دست پارسه قبل از پایان سال ۲۰۱۴ .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید