آیا Samsung بر روی یک Windows Phone دیگر کار می کند! - تکفارس 
آیا Samsung بر روی یک Windows Phone دیگر کار می کند! - تکفارس 

آیا Samsung بر روی یک Windows Phone دیگر کار می کند!

COD-ER
۲۵ دی ۱۳۹۲ - 17:38
آیا Samsung بر روی یک Windows Phone دیگر کار می کند! - تکفارس 

وقتی به دستگاه های نگاهی می کنیم ،می بینیم که Samsung یک برند موفق در میان آن هاست این کمپانی با انتشار سری S خریداران و طرفداران زیادی را به خود جذب کرد همچنین سری NOTE بسیار موفق و پرفروش بوده اند. اکنون شایعه شده که این کمپانی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند با سیستم عامل Windows Phone است!

Windows Phone سیستم عاملی است که همانند سیستم عامل های زیادی در زیر سایه سیتم عامل Google یعنی Android قرار دارد، و اوضاع فعلی شرکت Nokia این مسئله را ثابت می کند.

شایعات حاکی از این هستند که این تلفن هوشمند که Samsung در حال کار بر روی آن است در سال جاری یعنی ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

این تلفن هوشمند با این کد شناخته شده است،SM-W750V .این دستگاه از یک صفحه نمایش ۵ اینچی و کیفیت صفحه ۱۰۸۰P بهره می گیرد. با توجه به محصولات اخیر Samsung این تلفن هوشمند دارای سخت افزاری که windows phone 8- update 3 را پشتیبانی می کند. SM-W750V ممکن است از Snapdragon 800 SoC و LTE پشتیبانی کند. اما این ها چیزی بیشتر از حدش و گمان نیستند!

هجوم قبلی Samsung به سمت Windows Phone و بازار آن تولید Ativ S (و بعد از آن Ativ S Neo) بود. که با سخت افزار CPU: ۱.۵ GHz dual-core Snapdragon S4 SoC و  ۱ GB of RAM و ۸-megapixel camera و ۴.۸-inch 720p display که همزمان با عرضه Windows Phone 8 به عرضه جهانی رسید، که برای رقابت با Nokia Lumia 920  و HTC Windows Phone 8X تولید شد. به نظر شما  SM-W750V می تواند موفقیت بیشتر ی کسب کند؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.