آماری از کاربران اندروید منتشرشد - تکفارس 
آماری از کاربران اندروید منتشرشد - تکفارس 

آماری از کاربران اندروید منتشرشد

COD-ER
۲۵ دی ۱۳۹۲ - 23:03
آماری از کاربران اندروید منتشرشد - تکفارس 

Google  آماری جدید را در مورد به نسخه ها اندروید نصب شده بر روی دستگاه هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند منتشر کرده است . نسخه قبلی اندروید به نام Jelly Bean با ۵۹.۱ درصد از دستگاه های اندروید را به خود اختصاص داده این در حالی است که نسخه جدید این سیستم عامل با نام kit kat تنها ۱.۴ درصد را به خود اختصاص داده است!

طبق آمار ماه قبلی Jelly Bean تنها ۵ درصد را به خود اختصاص داده بود، و طبق همین آمار Kit kat فقط ۰.۳ درصد از دستگاه های اندروید را به خود اختصاص داده بود، و این خبر خوبی برای Google هست که کاربران این سیستم عامل اقدام به به روز کردن سیستم عامل خود می کنند.

به نظر می رسد یکی از دلایل کم بودن کاربران Kit Kat را محدود بودن دستگاه هایی که از آن پشتیبانی می کنند دانست! در این لینک می توانید لیست دستگاه هایی که از Kit Kat پشتیبانی می کنند را مشاهده نمایید. این لیست ممکن است توسط Google اصلاح شود پس ممکن است آمار kitkat هم بالا تر برود!

لیست در صدی کاربران نسخه های اندروید

ice cream با ۱۶.۹% از دستگاه های اندروید و این در حالی است که Gingerbread با ۲۱.۲ در صد را به خود اختصاص داده است. و خبر خوب این است که آمار Gingerbread از آمار قبلی کاربر کمتری دارد ،همچنین Honeycomb و Froyo آماری بسیار کم دارند.

Google هر ماه این آمار را منتشر می کند این شرکت با سیاست هایی که در پیش گرفته باعث بسیار کم تر شدن کاربران نسخه های قدمی این سیستم عامل بسیار محبوب شده است از آن ها می توان عدم دسترسی نسخه های قدیمی به google play و… نامید، به نظر شما آیا این شرکت تا کنون در این امر موفق بوده است؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید