دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید - تکفارس 
دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید - تکفارس 

دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید

Lightning
۲۹ دی ۱۳۹۲ - 10:36
دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید

Footbal dasti v2.0 یک بازی زیبای فوتبالی است که گرافیک و گیم پلی بسیار عالی نیز دارد . این بازی ۳ بعدی است و بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید قابل اجرا می باشد . در نسخه جدید این بازی تیم ملی کشورمان همچون تیم های ملی سایر کشورها اضافه شده است . از دیگر ویژگی های این بازی زیبا و جذاب می توان به بازی های دوستانه ، بازی دو نفره و کاپ قهرمانی اشاره نمود . ما به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی زیبا را از دست ندهید . در زیر می توانید این بازی را با لینک مستقیم دانلود کنید و تصاویری از محیط این بازی را مشاهده کنید .

محیط بازی :

دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید دانلود بازی جدید فوتبال دستی برای گوشی و تبلت های اندروید

دانلود بازی :

qqqweqwe حجم فایل :۱۳.۲ مگابایت

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس گفت:

    :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed:

  • امین گفت:

    خوب بود

  • امین گفت:

    داشتمش بازیه :evilgrin:

  • hgkxykilcflf گفت:

    :cigarette: :airplane: :console: :present: :evilgrin: :reallypissed: :cloudy: :mail: :brb: :announce: :rainbow: :yawn: :cloudy: :rainbow:

  • l گفت:

    :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :flagus: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: :cigarette: