نسخه بتا Titanfall هم اکنون در دسترس برای Xbox One - تکفارس 
نسخه بتا Titanfall هم اکنون در دسترس برای Xbox One - تکفارس 

نسخه بتا Titanfall هم اکنون در دسترس برای Xbox One

erfanjr
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - 11:37
نسخه بتا Titanfall هم اکنون در دسترس برای Xbox One - تکفارس 

این روزها اخبار و شایعات زیادی پیرامون بازی Titanfall وجود دارد و همه می دانند که امید مایکروسافت برای مقابله با حریف سرسختش یعنی سونی به این بازی می باشد. همان طور که می دانید نسخه آزمایشی و بتا این بازی هم اکنون برای XBOX در دسترس می باشد و هم چنین در خبری اعلام شد که برای بازی کردن آن احتیاجی به کد مخصوص ندارید. در ادامه می توانید توضیحات بیشتر و صحبت های سازندگان این بازی را در رابطه با نسخه آزمایشی مشاهده کنید.

در ادامه می توانید توییتی از طرف سازندگان بازی را مشاهده کنید:

بدون نیاز به کدی برای وارد شدن،نسخه XBO در دسترس می باشد و برای دسترسی به نسخه PC می توانید به از اکانت خود در Origin و به گالری بازی ها مراجعه کنید.

هم اکنون سرورهای سایت بسیار شلوغ می باشند و شما ممکن است نتوانید وارد شوید،اما Respawn Entertainment (سازنده بازی) سخت در تلاش است تا مشکلات بوجود آمده را برطرف کند و به نظر می رسد برای فردا باید منتظر نسخه PC باشیم. پس برای اینکه نسخه بتای PC را از دست ندهید،ثبت نام کنید.

توضیحاتی پیرامون بازی:

عنوان Titanfall یک بازی شوتر اول شخص/چند نفره-آنلاین می باشد که در معنای واقعی کلمه می توان این بازی را شاهکار نامید. نوآوری در بازی موج می زند و تایتان ها جای تانک ها و دیگر ابزار جنگی را در میدان های نبرد گرفته اند. نسخه بتا و آزمایشی این بازی هم اکنون در دسترس می باشد و نسخه اصلی این بازی نیز در ماه آینده منتشر می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید