شرکت اپل چه کمپانی های را می تواند خریداری بکند - تکفارس 
شرکت اپل چه کمپانی های را می تواند خریداری بکند - تکفارس 

شرکت اپل چه کمپانی های را می تواند خریداری بکند

ali000
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - 13:11
شرکت اپل چه کمپانی های را می تواند خریداری بکند - تکفارس 

امروزه شرکت اپل دوست دارد که بتواند شرکت های که در کار خود و همچنین در زمینه کاری خود نامی ازخود به در  کرده اند خریداری بکند. شرکت اپل برای این کار مبلغی در حدود ۱۴ میلیون دلار اختصاص داده است که این مبلغ واقعا برای برخی کشور ها حتی از سود ناخالصی ان کشور در یک سال بیشتر هست .

در صورتی که شرکت بزرگ اپل این مقدار مبلغ را فقط در عرض دو هفته می تواند از فروش گوشی های نسل جدید خود که همان ای فون هستند. می تواند به راحتی به دست بیاورد. این بار دیگر کمپانی بزرگ اپل سعی دارد با استفاده از پولی که به دست می اورد سهام شرکت های خاص را بخرد. اپل این کار را به این علت می خواهد انجام بدهد که سرمایه گذارانی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند همچنان در همین شرکت بمانند و خود شرکت اپل بتواند همچنان مثل قبل سهام خود را رو به سیر  صعودی حفظ بکند.شرکت اپل با دارا داشتن سرمایه ای که در اختیار دارد می تواند به راحتی هر یک از سهام های شرکت های زیر را به راحتی خریداری بکند.

یکی از این کمپانی ها نامش Tesla  است. که برای خریداری کردن این کمپانی شرکت اپل باید مبلغ ۲۳ میلیون دلار هزینه بکند.یکی دیگر از کمپانی های که شرکت اپل حتی قبلا پیشنهاد خرید به ان داد ولی ان شرکت و کمپانی قبول نکرد.کمپانی Dropbox بود. این بار قیمت این کمپانی ۱۰ میلیون دلار هست و موفقیت های خوبی را نیز توانسته در چندین سال گذشته از خود به جای بگذارد . شرکت اپل می تواند دوباره پیشنهاد خود را برای خریداری به این شرکت بدهد.کمپانی دیگر Jawbone است. که اپل می تواند ان را بخرد و از محصولات ان به خوبی استفاده بکند که یکی از محصولات این کمپانی اسپیکر بیسیم هست. که هیچ چیزی از محصولات اپل کمتر ندارد.یکی دیگر از کمپانی های که شرکت اپل می تواند ان را خریداری بکند و نام و رسم بسیار خوبی در زمینه خود دارد کمپانی GoPro است که در زمینه دوربین فعالیت می کند.یکی دیگر از شرکت های که اپل می تواند ان را خریداری بکند کمپانی SpaceX این کمپانی در زمینه فضا فعالیت دارد واقعا چه کسی می داند شاید اپل اگر این کمپانی را خریداری بکند. شاید اولین شرکتی خواهد بود.که لوگوی خود را بر روی موشکی می گذارد و به فضا پرتاب می کند.یکی دیگر از کمپانی های که قیمت نبستا بالایی هم دارد که از قیمت اپل کمی بیشتر هست نیز می تواند برای این شرکت بزرگ کامپیوتری مناسب باشد نام این کمپانی بزرگ که در زمینه پست کار می کند FedEx است که در امریکا بسیار معروف هست و همچنین از سال ۱۹۷۳ در زمینه پست به فعالیت خود دارد ادامه می دهد در اخر یک سوال از شما داریم به نظر شما بازدید کنندگان گرامی اپل چگونه می تواند پول های راکد خود را هزینه بکند و به نظر شما اپل کدام یک از این شرکت های که ما نام بردیم را می تواند خریداری بکند و بتواند سهام خود را بیشتر در سیر صعودی بودن قرار بدهد. همچنین برای اینکه کمی در مورد شرکت اپل بتوانید اطلاعات داشته باشید خوب است که بدانید این شرکت برای اولین بار در یک اپریل سال ۱۹۷۶ تاسیس شد. و تا الان به فعالیت خود ادامه می دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید