اولین تصویر از HTC One 2014 لیک شد - تکفارس 
اولین تصویر از HTC One 2014 لیک شد - تکفارس 

اولین تصویر از HTC One 2014 لیک شد

erfanjr
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - 21:52
اولین تصویر از HTC One 2014 لیک شد - تکفارس 

بالاخره اولین تصویر از گوشی جدید HTC One 2014 لیک شد که این گوشی هوشمند را از زوایای مختلف به نمایش می گذارد و همین طور که مشاهده می شود،دارای صفحه نمایش بزرگتر به همراه دوربین دوگانه می باشد. در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده نمایید.

به نظر می رسد که این گوشی با نام “All New HTC One” شناخته شود،البته نام های دیگری نیز برای این گوشی وجود دارد که از آن ها می توان به: HTC One 2, HTC One+ اشاره نمود. این گوشی هوشمند بزودی عرضه خواهد شد تا از رقیبانش یعنی Samsung Galaxy S5 و Xperia Z2 عقب نماند. نکته قابل توجه این است که این گوشی شامل دو دوربین خواهد بود که در هنگام تصویر برداری و پس از گرفتن تصویر،تمرکز و شفافیت را بیشتر می سازد.

این را می توان یک پیش رفت بزرگ برای سری HTC دانست. امکانات و ویژگی های زیادی بغیر از دو دوربین به این تلفن همراه اضافه شده اند. ورژن جدیدی از حسگر سری HTC به این گوشی اضافه شده است و سیستم عامل آن این بار بر اساس BlinkFeed می باشد که توسط خود کمپانی ساخته شده و جای اندروید را میگیرد.

تصویر لیک شده از All New HTC One:

xl_HTC-One-2014-gold-624

HTC هنوز درباره لیک شدن تصویر نظری نداده است. این تلفن همراه هوشمند قرار است در تاریخ ۲۵ مارس عرضه شود. نظر شما در این باره چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید