و اما اطلاعات بیشتر از Gear 2 و Gear 2 Neo - تکفارس 
و اما اطلاعات بیشتر از Gear 2 و Gear 2 Neo - تکفارس 

و اما اطلاعات بیشتر از Gear 2 و Gear 2 Neo

elaheh.khajeddin
۴ اسفند ۱۳۹۲ - 21:20
Gear 2 و Gear 2 Neo رسما معرفی شدند!

روز گذشته  سامسونگ از ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد! مهم ترین تغییری که  Gear 2 به وقوع پیوسته است ، استفاده از سیستم‌عامل تایزن به‌جای اندروید در این محصول است که می‌توان از آن به بـــــزرگ ترین تغییر یاد کرد.

Gear 2  شامل یک صفحه نمایش ۱.۶۳ اینچ با ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل، حافظه ذخیره سازی ۴ گیگابایت و حافظه رم ۵۱۲ مگابایت میباشدو از یک باطری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. سامسونگ ادعا کرده که طول عمر باتری نسل دوم ساعت هوشمند gear نسبت به نسل اول افزایش چشم‌گیری داشته است. این ساعت همچنین ضد آب و گرد و غبار است و  داری استاندارد IP67 است. دوربین ۲ مگاپیکسلی Galaxy Gear 2، دو مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار است و قادر است ویدیو در رزولوشن ۷۲۰p ذخیره کند.

ساعت Gear 2 حدود  ۶۸ گرم Gear 2 Neo حدود ۵۵ گرم وزن دارند.

کمپانی سامسونگ  اعلام کرده که Gear 2 و Gear 2 Neo  با طیف وسیعی از ابزار‌های تولیدی سامسونگ سازگار بوده و قادرهستند با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

در میان اولین اپلیکیشن‌های ارائه شده برای Gear می‌توان به اپلیکیشن‌های مربوط به BMW، CNN، Garmin، Line و Path اشاره کرد.

Gear 2 , Gear 2 Neo امکان پخش موزیک  را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، علاقمندان موسیقی می‌توانند با اتصال هدفون‌های خود از طریق اتصال بلوتوث ۴.۰ به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود گوش کنند. همچنین وجود ضربان‌سنج ، قابلیت‌های این محصول را بیش از پیش کامل می‌کند.

همچنین این ساعت‌ هوشمند ویژگی‌های قبلی خود را  حفظ کرده است. با استفاده از Gear 2 می‌توان به تماس‌های تلفنی پاسخ داد و اعلانیه‌های روی تلفن‌هوشمند را نیز مشاهده کرد. یکی از تغییرات دیگر در ظاهر این محصول انتقال دوربین از روی بند ساعت به بدنه‌ی ساعت در Gear 2 و حذف  آن درGear 2 Neo است. انتقال دوربین به محل جدید این امکان را به کاربران میدهد تا بتوانند بند‌های این ساعت هوشمند را تغییر دهند.

از دیگر تغییرات انجام شده می‌توان به تقویت پردازنده‌ی مورد استفاده در آن اشاره کرد. در نسل قبلی از یک پردازنده‌ی تک هسته‌ای با فرکانس کاری ۸۰۰ مگاهرتزی بهره گرفته شده بود که هم‌اکنون سامسونگ  از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی استفاده میکند. وزن و ضخامتGear 2 و Gear 2 Neo نیز کاهش یافته است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.