انتقال فایل با WiFi File Transfer - تکفارس 
انتقال فایل با WiFi File Transfer - تکفارس 

انتقال فایل با WiFi File Transfer

mehrayaneh
۵ اسفند ۱۳۹۲ - 01:18
انتقال فایل با WiFi File Transfer - تکفارس 

آیا از اتصال مداوم کابل دستگاه اندرویدی خود به کامپیوتر خسته شده اید؟ آیا اتصال با بلوتوث و کابل زمان زیادی می برد و گاهی حس می کنید برای یک فایل کوچک زمان اتصال بیشتر از زمان ارسال است؟

با ما همراه باشید.

امروزه بسیاری از ما نیاز به انتقال فایل بین دستگاه هایمان داریم اما گاهی اوقات مثل زمانی که همزمان نیاز به انتقال بین چند دستگاه حس می شود کار پیچیده شده است، در این زمان ها شما می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

با ایجاد یک شبکه وای فای یا داشتن یک مودم اینترنت با آنتن وای فای شما می توانید از مرورگرتان به عنوان صفحه انتقال فایل استفاده نمایید.

شیوه کار نرم افزار به این صورت است که بعد از روشن شدن و اتصال به شبکه وای فای آدرسی در این شبکه به خود اختصاص می دهد که میتوانید با وارد شدن به آن مدیریتی بر فایل هایتان داشته باشید تنها بدی آن این است که ظرفیت آن در نسخه رایگان کم است و هر فایل باید کمتر از ۵ مگابایت باشد.

نظر شخصی نویسنده از کار با این نرم افزار: محدودیت حجم فایل ضربه بزرگی به ویژگی های آن است. به علت استفاده از pc در کنار تبلت بلوتوث در دسترس نیست و کابل و وای فای تنها شیوه های اتصال بنده است. این نرم افزار بین چند نرم افزار تست شده بهترین است و هیچ بدی به جز محدودیت حجم ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید