iPhone 6 و تمامی شایعات آن! - تکفارس 
iPhone 6 و تمامی شایعات آن! - تکفارس 

iPhone 6 و تمامی شایعات آن!

jabersaber
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - 19:40
iPhone 6 و تمامی شایعات آن! - تکفارس 

حالا که سونی و سامسونگ ۲ کمپانی که از رقبای اصلی کمپانی اپل محسوب میشوند هر چه داشتند رو کرده اند، تمامی چشم ها به سمت و سوی اپل هست که از پرچم دار جدید خودش رونمایی کند.

همانطور که میدانید اپل یکی از تأثیرگزارترین کمپانی ها در صنعت ساخت تلفن همراه و رایانه و ….هستش که همه ساله با معرفی محصولی جدید همه را شگفت زده میکند.

در حال حاضر این کمپانی سخت مشغول کار بر روی تلفن همراه جدید خود یعنی «iPhone 6» هست آن را از هر نظر کاملتر نسبت به دیگر رقبا روانه بازار کند.

بعضی از شما عزیزان شاید به این فکر میکردید که آیفون ۶ باید در سال ۲۰۱۳ منتشر میشد که نشد ولی اگر از لحاظ فنی حساب کنید میبنیم که اپل در این سال ۲ گوشی دیگر نیز منتشر کرده است یعنی گوشی های iPhone 5s و iPhone 5c که هر کدام برای خود غولی هستند پس فکر نکنید اپل تنبل شده بلکه این این کمپانی قدم به قدم پیش میرود و رمز موفقیشتش در همین مورد است.

iPhone 6-578-80

صفحه نمایشگر نشکن : براساس شایعات نمونه های زیاد از iPhone 6 طراحی شده اند که همه ی آن ها صفحه نمایش معروف و دوست داشتنی اپل یعنی Retina و IGZO هستند. همچنین به نظر میاید دکمه home button نیز از این گوشی حذف شده است ولی اپل به احتمال زیاد بیکار نمیشینه و از Touch ID جدید خودش در این گوشی رونمایی خواهد کرد.صفحه نمایش Retina این گوشی با رزولوشن۱۰۸۰p Full HD خواهد بود که با ترکیب Sharp IGZO  و ۴.۷ اینچی بودن آن عملاً طرفداران به رویای خود دست پیدا خواند کرد. خبرها حاکی از آن است که به نظر میاد اپل از یک صفحه نمایشگرنکشن در این گوشی استفاده خواهد کرد که اگر این خبر واقعیت داشته باشد به طور حتم شاهد افزایش قیمت این ابرگوشی خواهیم بود.

url

سیستم عامل دوست داشتنی: به نظر میاد که اپل برای گوشی همراه منتخب خودش یه سیستم عامل ویژه نیز در نظر دارد که همانطور که در آیفون های قبلی نیز شاهد بودیم، سیستم عامل iOS همیشه در میان سیستم عامل ها(انروید،سیمبین و…) حرف اول رو میزده.  ios که با تازگی به نسخه ۷.۱ به روز رسانی شده است احتمال میرود با انتشار iPhone 6 ، به نسخه ios 8 به روزرسانی شود.(اگر میخواهید جزئیات بیشتر در مورد ios 8 بدانید لطفا کلیک کنید)

iphone-6-sapphire-glass-patent-580-100

iPhone 6 و شارژ از طریق wireless : به نظر میاد که اپل در پرچم دار جدید خودش از ویژگی استفاده خواهد کرد که واقعاً شگفت انگیز هست و آن شارژ کردن گوشی از طریق وایرلس است. هنوز جزئیات جدیدی از این خبر منتشر نشده ولی احتمال واقیت داشتن خبر زیاد است.

عکاسی را با iPhone 6 تجربه کنید: کمپانی اپل به تازگی سنسور های دوربینی را از سونی خریداری نموده است و به نظر میاد که امسال شاهد دوربینی با دقت ۱۳ مگاپیکسل از این گوشی باشیم در ضمن تجربه ثابت کرده که گوشی های اپل همیشه و در همه جا از نظر دوربین(عکاسی و فیلمبرداری) میان گوشی های دیگر حرف اول را زده است پس باید شاهد شگفتی دیگر از اپل باشیم.

apple_patent_wraparound_display-580-90

تاریخ انتشار: با تمامی این شایعات در مورد پرچم دار اپل احتمال میره که از این گوشی در همین سال میلادی یعنی ۲۰۱۴ رونمایی بشه. در نمایشگاهی که از آن به نام «WWDC» یاد میشه و در ماه ژوئن امسال برگزار خواهد شد، اپل قصد دارد هم از iPhone 6 و هم از سیستم عامل انحصاری خودش iOS 8 رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید