ساخت بازی شبگرد به پایان رسید+تریلر جدید بازی - تکفارس 
ساخت بازی شبگرد به پایان رسید+تریلر جدید بازی - تکفارس 

ساخت بازی شبگرد به پایان رسید+تریلر جدید بازی

jabersaber
۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - 16:22
ساخت بازی شبگرد به پایان رسید+تریلر جدید بازی - تکفارس 

استودیو سازنده بازی «پردیس گیم» طی خبری اعلام کرده که ساخت بازی شبگرد پس ۲ سال به اتمام رسیده است.

استودیو پردیس گیم به تازگی تریلری جدید از بازی شبگرد رو منتشر کرده است این تریلر در مورد یکی از شخصیت های منفی بازی هستش که توضیحاتی رو در مورد وی در این تریلر بیان میشود. همچنین «پردیس گیم» بیانیه ای رو منتشر کرده در مورد این بازی و نحوه ی انتشار آن که خواندن آن خالی از لطف نیست.

          (((  در این مدت سختیهای بسیار زیادی را تحمل کرده ایم ولی امید به ساخت یک محصول با کیفیت  به همراه نظرات مثبت هوادارنمان  انرژی ما را دوچندان نمود تا سختی ها را  راحتر تحمل کنیم . یکایک اعضای تیم با عشقی که همراه تخصص خود کردند موانع و بعضاً نامهربانی هایی که به این پروژه شد را به پایان رساندند تا همگان بفهمند که ما جوانان ایرانی با اندک امکانات و داشته ها می توانیم بهترین نتایج را بگیریم .

از ابتدا نیز انتظاری از هیچ سازمانی نداشتیم و فقط امید به حمایت هموطنان عزیزمان داشته ایم . آنها هستند که با حمایت خودشان ما را به ادامه دادن و یا ندادن این کار هدایت کرده و می کنند.

از شما هوادارن عزیز عذرخواهی می کنیم که بازی با تاخیرهای زیادی مواجه شد . خواستیم زمان را فدای کیفیت نکنیم و با اینکه بودجه ساخت ما  خیلی پیش از این به پایان رسیده بود اعضای تیم با از خودگذشتگی زیاد تصمیم گرفتند در جزئیات گیم پلی – داستان – محیطها تا حد توان کم نگذارند و یک بازی با کیفیت بسازند .

احترام به شعور بازیباز و خواسته ای که از بازی دارد در این مدت طولانی سرلوحه کار ما بوده است. بدین صورت ما هر چه در توان داشتیم در میانه کارزار گذاشتیم ، جهت بهتر نمودن روند بازی و خلق تجربه بازی لذت بخش تلاشی شبانه روز نمودیم تا بلکه جایگاه بازی های ایرانی را در این صنعت بالا بریم و افتخاری نیز در عرصه جهانی کسب نمائیم.

با توجه به  اتمام بازی ، هم اکنون در حال مذاکره با ناشر مناسب برای توزیع بازی هستیم و یکی از بخشهای مشکل کار در ایران توزیع مناسب بازی است که باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد .از طرف کلیه پرسنل استودیوی بازیسازی پردیس گیم سال خوبی را برای همه آرزومندیم و امیدواریم صنعت بازیسازی در سال جدید پیشرفت چشمگیری داشته باشه.)))

گفتنی است که این بازی در سال ۹۳ و زمانیکه تمام مراحل فنی را پشت سر گذاشت، منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.