شرکت ایسوس اولترابوک های UX32LN و UX32LA از سری زن بوک را معرفی می‌کند! - تکفارس 
شرکت ایسوس اولترابوک های UX32LN و UX32LA از سری زن بوک را معرفی می‌کند! - تکفارس 

شرکت ایسوس اولترابوک های UX32LN و UX32LA از سری زن بوک را معرفی می‌کند!

2Boy
۱ فروردین ۱۳۹۳ - 14:14
2boy
اخبار جدید حاکی از آن است که شرکت ایسوس دو اولترابوک جدید ۱۳ اینچی را به خانواده زن‌بوک خود افزوده که یکی ارزان‌قیمت و مناسب کاربرانی با بودجه‌ی محدود و دیگری قیمت بالاتری دارد.
بر اساس این اخبار، UX32LN، مدل گران‌قیمت این دستگاه‌ها دارای نمایشگری ۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد، این در حالی است که گزینه‌هایی برای انتخاب پردازنده هوسول اینتل نظیر: Core i3-4010U، i5-4200U و  i7-4500U را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
UX32LN همچنین از یک کارت گرافیک GeForce GT 840M انویدیا بهره برده و امکان انتخاب حافظه داخلی (۱۲۸ گیگابایت SSD – یک ترابایت دیسک سخت- ۵۰۰ گیگابایت دیسک درایو ترکیبی دیسک سخت/SSD) را نیز فراهم می‌آورد.
مدل ارزان‌قیمت این دستگاه UX32LA، نیز همانند  UX32LN از یک بدنه باریک با ضخامت کمتر از ۰٫۷۱ میلی‌متر و وزن تقریباً ۱٫۴۵ کیلوگرم بهره برده اگر چه مجهز به نمایشگری با رزولوشن تصویر نسبتاً پایین ۱۳۶۶ در ۷۶۸ می‌باشد.
این اولترا بوک اقتصادی نیز در سه مدل با پردازنده‌های  Core i3، i5  و i7 نسل چهارم اینتل  و حافظه‌های ذخیره‌سازی داخلی متفاوت عرضه‌شده  و از دیگر مشخصات آن می‌توان به یک پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع HD Graphics 4400 اشاره کرد.
شرکت ایسوس برای هر دو مدل اولترابوک های خود امکان انتخاب هر یک از پلتفرم های ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۸٫۱ پرو را فراهم آورده در حالی که ۳۲ گیگابایت فضای WebStorage برای مدت ۳ سال را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دو اولترابوک همچنین به فناوری انحصاری SonicMaster  ایسوس مجهز می‌باشند که به همراه دو اسپیکر استریوی قدرتمند و با استفاده از  تکنولوژی  Bang & Olufson تجربه‌ای متفاوت از شنیدن صدا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
شرکت ایسوس هنوز به طور رسمی قیمت این دو دستگاه را در ایالات‌متحده اعلام نکرده ، اما بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد این دو لپ تاپ جدید دارای قیمتی برابر یا ۶۹۹ و ۸۹۹ یورو هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید