Titanfall به زودی با پشتیبانی از ۴k و تکنیک های جدید Nvidia - تکفارس 
Titanfall به زودی با پشتیبانی از ۴k و تکنیک های جدید Nvidia - تکفارس 

Titanfall به زودی با پشتیبانی از ۴k و تکنیک های جدید Nvidia

alierna
۲ فروردین ۱۳۹۳ - 15:52
Titanfall به زودی با پشتیبانی از ۴k و تکنیک های جدید Nvidia - تکفارس 

بسیاری از علاقه مندان به بازی در حال حاضر استدلال میکنند که نسخه ی کامپیوتر بازی Titanfall بهترین گرافیک را در بین ۳ نسخه ی آن داراست. اگر چه به زودی حتی دلیلی برای ادامه ی این بحث باقی نخواهد ماند.

استودیو Respawn سازنده ی بازی در نظر دارد که با به روز رسانی های جدید، بازی شوتر رباتی خود را به پشتیبانی از تکنولوژی ۴k و تکنیک های جدید Nvidia در برنامه ی GameWorks برساند. از جمله ی تغییر هایی که با پشتیبانی از این تکنیک های جدید Nvidia حاصل میشود میتوان به ساپورت کامل از چند کارت گرافیکی Geforce به صورت همزمان، بهبود antialiasing یا خوش نما سازی و واقعی تر شدن افکت سایه ها در بازی اشاره کرد.

ولی این بروزرسانی گرافیکی چیز چندان عجیبی نیست. بعضی از سخت افزارهای گرافیکی مدرن قابلیت بازی کردن ۴k را هم کنون به ما میدهند و سازنده ها در حال حاضر از GameWorks برای بهتر کردن گرافیک بازی های بزرگی مانند Assassin’s Creed 4 و Call of Duty: Ghosts استفاده کرده اند. با این حال پیشرفت های تصویری نیازمند ایجاد یک تغییر بزرگ و موثر هستند. Titanfall یکی از مهمترین عناوین امسال است که بهانه ی خوبی برای خرید یک بازی جدید میتواند باشد.

در حال حاضر این بازی در حال ایجاد تغییراتی در سرور خود است که تجربه ی بازی در pc و xbox one را تغییر میدهد. این بروز رسانی ها از فردا شروع به انتشار میکنند و از امروز میتوان تغییرات انجام شده را در انجمن سایت Respawn مشاهده کرد. تعدادی از به روزرسانی های بحث برانگیزی که در سایت آمده و میتوان به آن اشاره کرد:

  1. قدرت اسلحه ی Smart Pistol کاهش یافته و دقتش با توجه به لگد اسلحه کمتر شده همچنین قدرت آسیب زنی اسلحه در حالتی که روی دشمن قفل نشده کمتر شده است
  2. مشکل بازی که باعث میشد Burn Cards ها در بازی ۲ برابر شوند رفع شده
  3. امتیاز گرفتن در بازی در مودهایی مانند Capture The Flag و Hardpoint معقول تر شده.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید