۴ لانچر فوق العاده برای آندروید شما - تکفارس 
۴ لانچر فوق العاده برای آندروید شما - تکفارس 

۴ لانچر فوق العاده برای آندروید شما

alierna
۳ فروردین ۱۳۹۳ - 02:35
۴ لانچر فوق العاده برای آندروید شما - تکفارس 

دوست دارید به گوشیتان شکل و ظاهری جدید و جذاب بدهید اما نمیخواهید وقت زیادی برای آن صرف کنید؟ همراه ما باشید تا ۴ لانچر فوق العاده را به شما معرفی کنیم

اغلب گوشی های آندروید در حالت عادی دارای ظاهری زیبا و شکیل هستند، اما زیبایی اصلی سیستم عامل آنها به تغییر پذیری بی حد و اندازه ی آنهاست. شما میتوانید این سیستم عامل را کاملا به آن شکلی که میخواهید در بیاورید. با کمک یک لانچر مناسب شما میتوانید ظاهر گوشی خود را به راحتی و شاید حتی با یک کلیک تغییر دهید. استفاده از این لانچرها به حدی ساده است که حتی کسانی که از دستکاری در حالت عادی گوشی ترس دارند هم به راحتی میتوانند به نتیجه ی دلخواه برسند.

اگر اطلاعی از لانچرها ندارید باید مختصری راجع به آنها توضیح دهم. لانچر برنامه ای است که صفحه ی خانگی شما و منوی قرار گیری برنامه های شما را کاملا تغییر داده و به آن ظاهری جدید می بخشد و ویژگی های جدیدی به آن اضافه میکند. لانچرهای معروف مانند نوا لانچر، گو لانچر و اپکس لانچر بیشترین تمرکز خود را بر روی صفحه ی خانگی گذاشته اند. صفحه ی خانگی همان صفحه ی اصلی گوشی است که تصویر زمینه، میانبر ها و ویجت های شما در آن قرار دارند. با کمک لانچرهای گفته شده شما میتوانید کنترل کاملی روی موارد گفته شده و همچنین آیکن ها داشته باشید.

زمانی که من ساعت ها وقت صرف تنظیمات نوا لانچر میکردم تا آن را به شکل دلخواهم در بیاورم، به این فکر کردم که لانچرهایی را پیدا کنم که خودشان همه ی کارها را انجام داده اند و ظاهری بسیار شکیل هم داشته باشند. پس از گشتن در دنیای لانچرها ۴ لانچر را پیدا کردم که نه تنها گوشی آندروید شما را با امکانات بی نظیرشان در بر خواهند گرفت، بلکه زمانی هم از شما برای دستکاری کردن جز به جز موارد آن نمیگیرند.

این مقایسه به هیچ وجه معرفی بهترین ها برای جایگزینی لانچر آندروید نیست، بلکه ۴ لانچری هستند که بسیار مفید و خوش ساخت هستند. بعد از خواندن مطلب لانچر مورد علاقه ی خودتان را نیز به ما معرفی کنید.

Aviate

Aviate_Launcher_610x543

 

 

 

گزینه ی اول لانچر مورد علاقه ی من است، Aviate. لانچری رایگان از سوی یاهو که کالکشنی از نرم افزارهایی را که یاهو با توجه به مکان شما و زمان ممکن است به دردتان بخورد را نیز به شما نشان میدهد. Aviate به طور خودکار نرم افزارهای شما را طبقه بندی می کند. طبقه بندی هایی مانند برنامه های خانگی، برنامه هایی که صبح به آن نیاز پیدا می کنید، برنامه های مربوط به عکاسی و مسافرت که البته امکان ویرایش آنها را به شما می دهد. همانطور که روز را سپری می کنید این لانچر برنامه های مورد استفاده در آن ساعت را به روی صفحه ی خانگی آورده تا از آنها راحت تر استفاده کنید. برای مثال وقتی شما در خانه هستید، Aviate برنامه هایی را برای در خانه بودن در نظر گرفته اید به شما می دهد و به علاوه ی آنها گزینه های مربوط به تنظیم آلارم ساعت و… را هم به شما می دهد. شما میتوانید در برنامه محل خانه و کار خود را به برنامه بدهید که بتواند به طور خودکار مکان شما را تشخیص دهد و بر اساس مکان و زمان به شما سرویس دهد.

مناسب برای: افرادی که دوست دارند همه چیز مرتب و به جا باشد. حتی گوشی موبایلشان!

 

EverythingMe

EverythingMe_launcher_610x542

 

این لانچر هم مثل لانچر قبلی همه ی برنامه های شما را در دسته هایی مانند برنامه های اجتماعی، آب و هوا و غیره طبقه بندی می کند. تفاوت EverythingMe با آویاته در این است که این لانچر ظاهری سنتی تر نسبت به لانچر اصلی آندروید دارد و از روشی دیگر برای ارائه ی برنامه ها در زمان مورد نیاز به شما استفاده میکند. EverythingMe برنامه های شما را در صفحاتی به نام پوشه های هوشمند طبقه بندی میکند که هر کدام یک موضوع خاص مانند خنده دار یا ورزشی و خبری دارند. بعضی پوشه ها حتی ویجت دارند. برای مثال برای نمایش برنامه ریزی روزانه یکی از این ویجت هاست. یا ویجت هایی برای نشان دادن اماکنی که ممکن است برای شما جالب باشد و نزدیک شماست. در این لانچر تعداد خیلی بیشتری ویجت های جالب نسبت به آویاته وجود دارد که همین باعث کاربردی تر شدن این لانچر میشود.

صفحه ی خانگی این مرورگر با پوشه های هوشمنی که پیشتر گفته شد پر شده و. در پایین صفحه ویجت ساعتی میبینید که با بالا کشیدن آن سطری از برنامه هایی که با توجه به زمان دائما در حال عوض شدن هستند را می بینید. این لانچر قابلیت های جالب دیگری مانند پیدا کردن تصویر زمینه، نمایش ساده ی برنامه ها و جستجوی صوتی در صفحه ی اصلی خود را داراست.

مناسب برای: کسانی که میخواهند لانچری با امکانات تر از آویاته، ولی با ظاهر سنتی گوشی های آندروید داشته باشند.

 

Wiser

 

 

 

Wiser_Launcher_610x542

هرکسی که گوشی هوشمند دارد مهندس کامپیوتر نیست! و Wiser این را به خوبی می داند. استفاده از آیکن های بزرگ و رنگ های روشن باعث شده کار با گوشی بعد از نصب این لانچر بسیار راحت تر شود و همه توانایی استفاده از آن را داشته باشند. همچنین راه  اندازی این برنامه به شدت ساده می باشد. فقط کافیست دانلود کرده و نصب کنید! صفحه ی خانگی آیکون های بزرگ و دایره مانندی برای شماره گیر گوشی، دوربین، برنامه ها و غیره را در نظر گرفته. شما میتوانید مخاطبین مورد علاقه ی خود را به صفحه ی خانگی اضافه کنید تا با یک کلیک بتوانید با آنها تماس برقرار کنید یا به آنها پیامک بزنید.

مناسب برای: کودکان، مسن ها و هر کسی فکر میکند از ظاهر گوشی خود خسته شده.

Themer

Themer_Beta_610x543

اگرچه هنوز این برنامه کامل نیست و نسخه ی آزمایشی آن در دست است، اما این برنامه قابلیت های خارق العاده ای را به ما می دهد. تغییرات بسیار زیبا و عمیقی که تنها با کمی کار میتوان به آنها رسید و گوشی را خاص کرد. این برنامه توسط MyColorScreen ساخته شده که دارای یک سایت اختصاصی است. در این سایت کاربران و طراح های گرافیکی کار ها و هنر خود را به نمایش میگذارند. بسیاری از کارهای آنها زیبا و به طور خارق العاده ای خواستنی هستند و مطمئنا بین انتخاب یکی از آنها برای صفحه ی خانگی گوشیتان همیشه دو دل می مانید. مثل تمامی لانچر های گفته شده، این لانچر هم برنامه های شما را طبقه بندی می کند تا دسترسی به آنها ساده تر شود.  شما حتی میتوانید برای گوشی تعریف کنید که با حرکت دستتان بر روی صفحه ی نمایش کارهای خاصی را انجام دهد. برای مثال وقتی دو انگشتی از بالا به پایین صفحه نمایش انگشتان خود را می کشید برنامه ی دوربین باز شود.

برترین نکته ی این لانچر انتخاب فضای کاملا خاص آن از بین صدها طرح متفاوت در وبسایت سازنده است.

مناسب برای: کسانی که میخواهد گوشیشان ظاهری خاص داشته باشد اما نمیخواهد زمان زیادی صرف درست کردن آن ظاهر کنند.

 

نظر خود را راجع به لانچر مورد علاقه ی خود از بین این ۴ گزینه به ما بگویید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.