کروم بوک های جدید سامسونگ در راه است - تکفارس 
کروم بوک های جدید سامسونگ در راه است - تکفارس 

کروم بوک های جدید سامسونگ در راه است

alierna
۳ فروردین ۱۳۹۳ - 15:58
کروم بوک های جدید سامسونگ در راه است - تکفارس 

سامسونگ ضمن تایید خبر آمدن کروم بوک های جدید گفت: نسل بعدی کروم بوک ها، کروم بوک های ۲ در ماه می در انگلستان عرضه می شود.

این لپتاپ ها با سی پی یو های آرم (ARM)، در دو مدل ۱۱.۶ اینچ و ۱۳.۳ اینچی به عنوان جانشین های مدل پرطرفدار قبلی، از ۱ ماه می تا ۱۱ می  به بازار عرضه می شوند. با این وجود سامسونگ هنوز حرفی از قیمت این مدل ها به میان نیاورده است.

دستگاه کوچکتر از رزلوشن تصویر ۱۳۶۶X768 پشتیبانی میکند. نسخه ی اصلی وبزرگتر با رزلوشن عالی FullHD عرضه می شود. هر دو دستگاه از پردازنده های اختصاصی سامسونگ (octo-core Exynos 5 processors (1.9GHz or 2.1GHz بهره میبرند. این سی پی یو ها هشت هسته ای هستند. ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است. بدنه ی این دستگاه ها را چرم مصنوعی سامسونگ در برگرفته که جدیدا به طور گسترده ای در بین محصولات با کیفیت این شرکت در حال استفاده است.

انتظار میرود هر دو مدل با قیمتی بالاتر از قیمت نسخه ی اولیه ی این دستگاه که با قیمت ۲۳۰ پوند در انگلیس عرضه شد به بازار عرضه شوند. این دستگاه ها در ایالات متحده آمریکا ۳۱۹ دلار برای ۱۱.۶ اینچی و ۳۹۹ دلار برای مدل ۱۳.۳ اینچی قیمت گذاشته شده. متخصصین در این زمینه، با توجه به قیمت پایین نسخه ی اولیه که تنها ۲۴۹ دلار بود، کار را برای نسخه ی جدید کمی سخت می بینند. نگرانی از آنجایی که فلسفه ی کروم بوک ها ارزان بودن و کارا بودن آنهاست و حال این نوت بوک جالب، در نسل دوم خود رو به گران تر شدن برده. امیدواریم چرم مصنوعی سامسونگ که خیلی ها از آن متنفر هستند و خیلی ها از آن تعریف می کنند باعث زیاد شدن قیمت این نوت بوک نشده باشد.اکثر شرکت های بزرگ کامپیوتری مانند دل، توشیبا و لنوو در حال ساخت و عرضه ی ۱ یا چند مدل کروم بوک هستند.

به روز رسانی: سامسونگ تایید کرد قیمت مدل کوچک ۲۴۹ دلار، مدل بزرگتر ۳۲۹ دلار و قیمت نسل اول این دستگاه با ارزان تر شدن ۲۲۹ دلار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.