هدفون های LSTN - تکفارس 
هدفون های LSTN - تکفارس 

هدفون های LSTN

sepehr.shahi
۴ فروردین ۱۳۹۳ - 17:03
هدفون های LSTN - تکفارس 

LSTN در نه تنها در حال تغییر کیفیت موزیکی اس که می شنوید، بلکه به بسیاری از انسان ها نیز کمک می کند که برای اولین بار بشنوند!

این برند سال پیش با هدف ساخت هدفون هایی که جلوه ی زیبایی دارند، صدای پر کیفیتی دارند و -همچنان که خواهید دید- حس خوبی هم به مصرف کنندگان میدهند شروع به کار کرد. دو هدف اول نسبتاٌ بی پرده هستند. به عنوان مثال طراحی خاص و استفاده از چوب پرداخت شده (آلبالو، ابنوس و راش) نه تنها به آنها جلوه ای طبیعی می بخشد، بلکه هر هدفون را منحصر به فرد می کند.  این اقدامات اخیر LSTN در اوگاندا و کنیا است که هدف سوم را دنبال می کند. LSTN با  Starky Foundation همکاری می کند تا هر هدفون فروخته شده، به بازیابی شنوایی یک نفر کمک کند. در آخر همین هفته نتایج آخرین پروژه ای اعلام خواهد شد که در آن با اهداء سمعک به بیش از ۵۰۰۰ نفر در این دو کشور، به شنوایی آنها یاری رسانده شد. این تعداد دریافت کنندگان را با جمع پرو و ایالات متحده به ۱۵۰۰۰ نفر می رساند.

در رابطه با خو هدفون ها، Troubador همچنان قیمت معقول ۱۵۰ دلار را به خود اختصاص می دهد. چوب پرداخت شده ای که به آن اشاره کردیم، جلا داده شده و با آرم حک شده ی LSTN ، بدون شک به این هدفون ها جلوه ای زیبا و خاص می دهد. به علاوه راحتی قابل توجهی نیز برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است. در رابطه با کیفیت صدا، Troubador توازنی عالی دارد و آنچنان که میان هدفون های استایلیش معمول است، باس بیش از اندازه ندارد؛ که کیفیتی متجاوز از قیمت آن را به شما می دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.