اولین تصاویر از BlackBerry OS 10.3 لیک شد! - تکفارس 
اولین تصاویر از BlackBerry OS 10.3 لیک شد! - تکفارس 

اولین تصاویر از BlackBerry OS 10.3 لیک شد!

alierna
۴ فروردین ۱۳۹۳ - 17:30
اولین تصاویر از BlackBerry OS 10.3 لیک شد! - تکفارس 

تعداد قابل توجه ای عکس از محیط سیستم عامل جدید بلک بری به بیرون درز کرده که به ما نوید سیستم عاملی بسیار تر و تمیز و ترکیب رنگ قرمز و مشکی را می دهد.

gsmarena_001 (2)

سایه ی آیکن ها در صفحه ی خانگی حذف شده. ممکن است این ویژگی مربوط به نسخه ی آزمایشی این سیستم عامل باشد و در نسخه ی پایانی آن دوباره برگردد، اما در حال حاضر تصویر ارائه شده از این سیستم عامل به این شکل است.

دکمه ی پخش موسیقی در Music Player این گوشی حالتی بزرگتر و جالب تر به خود گرفته.

gsmarena_002 (1)

کیبورد مجازی این گوشی شکل و فرم جدیدی به خود گرفته است. رنگ آن نیز عوض شده. هنچنین به نظر قابلیتی مانند جستجوی هوشمند به این صفحه کلید اضافه شده است.

gsmarena_003 (1)

دوربین دارای قابلیت پانوراما و تایمر جدیدی شده. فیلمبرداری ۷۲۰p با دو فریم ریت ۶۰ و ۳۰ به نرم افزار دوربین این گوشی اضافه شده است. قابلیت HDR به ما امکان تصویر برداری مناسب در شرایط مختلف را می دهد. همچنین محیط نرم افزار دوربین بسیار تمیزتر و مناسب تر شده. تنها دکمه ی روی صفحه دکمه ی قرمز رنگ بزرگی است که می توان با آن عکس یا فیلم گرفت.

gsmarena_004 (1)

یکی دیگر از امکانات جالب این سیستم عامل قابلیت روشن نشدن صفحه ی گوشی در جیب یا زمانی که برعکس روی زمین قرار داده شده است. مثلا هنگامی که گوشی بفهمد اشتباها در جیب روشن شده خود به خود صفحه ی خود را خاموش می کند.

gsmarena_005

و در پایان، جذاب ترین قسمت دستیار صوتی جدید این سیستم عامل است. ما رابط کاربری این برنامه را در تصویر زیر می توانیم ببینیم اما متاسفانه اطلاعات بیشتری راجع به این برنامه و حتی اسم آن نداریم.

gsmarena_006

هنوز زمانی برای عرضه ی این به روز رسانی، برای دستگاه های بلک بری اعلام نشده اما با توجه به فروش کم و بسیار ضعیف این شرکت، این مساله نشان دهنده ی اهمیت دادن شرکت به بهتر کردن محصولات خود و مشتریان خود است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید