۸۵% آیفون ها و آیپد ها IOS 7 دارند. - تکفارس 
۸۵% آیفون ها و آیپد ها IOS 7 دارند. - تکفارس 

۸۵% آیفون ها و آیپد ها IOS 7 دارند.

alierna
۵ فروردین ۱۳۹۳ - 04:01
۸۵% آیفون ها و آیپد ها IOS 7 دارند. - تکفارس 

دیدن اینکه چه تعداد از افراد گوشی های خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل به روز رسانی می کنند همیشه جالب بوده. با ما در ادامه مطلب همراه باشید

در اغلب موارد کاربران دستگاه های اپل از بقیه ی مردم  دستگاه هایشان را بیشتر بروز رسانی می کنند. حداقل برای آپدیت های بزرگ بدین صورت بوده. مساله ی آپدیت های امنیتی کوچک را نمی توان در اینجا به حساب آورد. آن مساله داستان کاملا متفاوتی است.

درست مانند گوگل، اپل هم همیشه در حال چک کردن این مساله است که بروزرسانی آنها چقدر برای مردم اهمیت داشته و چه تعدادی این کار را انجام داده اند. اپل هم مانند گوگل با استفاده از مارکت برنامه های خود این آمار گیری را انجام می دهد. حال این آمارگیری به روز رسانی شده و تا به این تاریخ، ۸۵% دستگاه های اپلی که به AppStore آمده اند دارای IOS7 بوده اند. کسانی که IOS6 دارند کمتر شده و به ۱۲% رسیده اند. ۳ درصد باقی مانده کسانی هستند که IOS5 و پایین تر دارند.

به نظر می رسد که آپدیت های اپل به خوبی فراگیر شده و کاربران سریعا گوشی های خود را به روز رسانی می کنند. نکته قابل توجه تغییرات جدید این است که این تغییرات مربوط به کسانی است که دستگاه های قدیمی خود را کنار گذاشته و آیفون یا آیپد جدید خریده اند. در ماه ژانویه تعداد دستگاه های IOS7 دار ۸۰% بود. هنوز هم بسیاری از برنامه نویسان ترجیح می دهند برنامه های خود را با قابلیت پشتیبانی از IOS6 بنویسند. اما با توجه به این نکته که برنامه چه برنامه ای است، تولید آن تنها برای IOS7 بسیار عاقلانه  به نظر می آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.