آیا اپل بر روی یک سیستم دوربین با دو لنز کار میکند؟ - تکفارس 
آیا اپل بر روی یک سیستم دوربین با دو لنز کار میکند؟ - تکفارس 

آیا اپل بر روی یک سیستم دوربین با دو لنز کار میکند؟

alierna
۵ فروردین ۱۳۹۳ - 20:06
آیا اپل بر روی یک سیستم دوربین با دو لنز کار میکند؟ - تکفارس 

اینطور که پیدا است اپل در حال کار بر روی طرح های گوشی ای با دو لنز دوربین است. برای خواندن کامل این خبر و دلیل ما برای این حرف، با ما در ادامه ی مطلب همرا باشید.

یک حق پتنت جدید به شماره ی (USPTO – No.13/331543)، پنجشنبه ی گذشته از طرف اپل ثبت شده. در این پتنت صحبت اصلی در مورد دوربین هایی بود از دو لنز برای تصویر برداری استفاده می کنند. یکی از این دوربین ها برای جذب نور و دیگری برای ثبت اطلاعات رنگ استفاده می شود. عکس تهیه شده در پایان رندر شده ی اطلاعات هر دو لنز و ترکیب شده ی آنهاست. بر اساس توضیحات پتنت، این طراحی باعث تولید عکس هایی با شفاف تر، رنگ هایی طبیعی تر و قیمت ارزان تر دوربین می شود.

به هر حال این نوآوری با تمام خوبی هایش به ما می گوید که شرکت در حال تلاش برای کوچکتر و ارزان تر کردن دوربین با دو تکه کردن آن است. واضح است که یک دوربین با دو لنز به فضای بیشتری نیاز دارد. یکی از دلایلی که باعث می شود فکر کنیم که این تکنولوژی به موبایل ها نمی آید همین مساله است. اپل با عرضه ی Ipad Air به ما نشان داد که در حال تلاش برای باریکتر کردن وسایل خود است. بیشتر کارشناسان در مورد اسم نسخه ی بعدی آیفون اسم آیفون ایر را حدس میزنند. باید ببینیم اپل چگونه از پتنت خود استفاده کرده و حداقل باعث بزرگتر شدن قطر گوشی خود نمی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.