خودروی جدید Audi TT به جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده - تکفارس 
خودروی جدید Audi TT به جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده - تکفارس 

خودروی جدید Audi TT به جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده

alierna
۶ فروردین ۱۳۹۳ - 17:38
خودروی جدید Audi TT به جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده - تکفارس 

شرکت آئودی با عرضه ی این خودرو، پا را از دنیای خودروهای هوشمند فراتر برد. ما برای حس کردن قابلیت های جدید این خودرو شما را به آلمان می بریم.

Audi TT (13)-900-80

بیاید قبل از صحبت کامل راجع به این خودرو، کمی اطلاعات راجع به آن به شما بدهیم: LCD های با کیفیت- دو پردازنده ی ۴ هسته ای دوقلو- اتصالات ۴G- کنترل های لمسی- قابلیت تشخیص صدای بسیار پیشرفته- قابلیت جستجو مانند سیستم های IOS- ترکیبی از آلمینیوم و استیل در طراحی- کنترل کامپیوتری هر چهار چرخ. این مشخصات گویای گوشه ای از قابلیت های این خودروی زیباست.

بله، این خودرو از آنچه که در معرفی های اولیه ی آن گفته شد بسیار بهتر و رویایی تر است.

 

Audi MMI کاملا جدید

جلوی داشتبورد این خودرو از صفحه نمایشی ۱۲.۳ اینچی بهره می برد که دارای کیفیت ۱۴۴۰ در ۵۰۰ پیکسل است. قدرت گرافیکی این پنل از دو چیپ گرافیکی Nvidia tegra 3 گرفته شده. هر کدام از این چیپ ها ۴ هسته دارد. یکی از این چیپ ها برای نمایش شمارنده ها، دور موتور و سرعت به کار میرود. در حالی که دیگری برای پخش فایل های مدیا و استفاده از نقشه کاربرد دارد.

Audi TT (6)-900-90

استفاده از این دو پردازنده ی گرافیکی، که هر کدام وظایف جدایی را بر عهده دارند، باعث نرمی کارکرد و ثابت این پنل شده است. این پنل همیشه با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه در حال کار کردن است. نتایج این عمل فوق العاده بود. کیفیت و کاربرد این پنل با مابقی خودروهای هوشمند قابل مقایسه نیست. در حال حاضر دو مود یا شکل ظاهری برای انتخاب وجود دارد؛ مود اول کلاسیک نام دارد. در این مود عقربه ی بزرگی برای نمایش سرعت در یک سمت و عقربه ی شمارنده ای در سمت دیگر وجود دارد. در مرکز نمایشگر هم اطلاعات نقشه، موزیک و غیره وجود دارد.

Audi TT (3)-900-90

گزینه ی دیگر مودی به نام مولتی مدیا است که در آن ظاهر صفحه بسیار مدرن شده و افکت های زیبایی را نمایش می دهد که باعث می شود تجهیزات ماشین های دیگر بسیار قدیمی به نظر بیایند. قسمت خوب ماجرا هنوز مانده. آئودی برای سیستم جستجوی این ماشین از سیستم جستجویی مشابه گوشی های هوشمند استفاده کرده. دیگر لازم نیست برای جستجوی هر چیزی تمامی منوها را زیر و رو کنیم.

Audi TT (4)-900-90

با استفاده از تاچ پد تعبیه شده در این خودرو، تمامی عملیات مورد نیاز را به راحتی می توان انجام داد. کافیست برای درک این طراحی هوشمند یکبار با آن کار کنید.

با استفاده از ۴G، این خودرو می تواند برنامه هایی مانند Google Earth و مسیریابی را با سرعتی باورنکردنی و اطلاعات به روز ترافیکی را پشتیبانی کند.

 

چراغ های خودرو

حتما راجع به چراغ های LED شنیده اید. اما چراغ های LED جلویی این ماشین واقعا خاص هستند. با قدرتی که ۱۲ قسمت نوری در هر یک از چراغ ها به ما می دهند می توان از دیده شدن تمامی مسیر حرکت در شب مطمئن شد.

Audi TT (14)-900-90

اما یک نکته ی جالب در این چراغ ها وجود دارد. این چراغ ها با استفاده از یک سیستم هوشمند و سنسورهای مربوط، میتوانند تا هشت هدف مهم را تشخیص داده و نور بیشتری به آنها بدهند. بنابراین باعث می شوند تک تک وسایل نقلیه که ما ندیده ایم، مانند دوچرخه ها و… را تشخص داده و با نور دادن به آنها، ما را از وجودشان با خبر کند. این سیستم در نوع خود بی نظیر است.

این خودرو ویژگی های بی نظیر دیگری هم دارد که خارج از بحث تکنولوژیست. برای مثال بدنه ی این خودرو با استفاده از آلیاژ جدید و قدرتمند خود توانسته وزن خودرو را ۱۴۰ کیلوگرم پایین بیاورد. این در حالیست که این ماشین نسبت به نسخه ی اصلی که در سال  ۱۹۹۸ به بازار آمده، دارای تجهیزات بیشتریست و از نظر سایز بزرگتر از آن است.

Audi TT (1)-900-90

این خودرو برای سال ۲۰۱۴ تایید شده اما هنوز شرکت خبری از قیمت آن نداده.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید