اپیزود دوم بازی BioShock Infinite منتشر شد+تریلر - تکفارس 
اپیزود دوم بازی BioShock Infinite منتشر شد+تریلر - تکفارس 

اپیزود دوم بازی BioShock Infinite منتشر شد+تریلر

jabersaber
۶ فروردین ۱۳۹۳ - 20:25
اپیزود دوم بازی BioShock Infinite منتشر شد+تریلر - تکفارس 

بالاخره اپیزود دوم از بازی BioShock Infinite به نام «Burial at Sea Episode 2» به همرا تریلری از این اپیزود منتشر شد. برای مشاهده آن با ما همراه باشید.

بازی «BioShock Infinite» از بازی های معروف اکشنی است که در ۲۶ مارس سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم های معمول بازار منتشر شد.این بازی توانسته نظر گیمرهای بسیاری را بخود جلب کند که توسط کمپانی معروف «۲K Games» ساخت و طراحی شده و«Irrational Games»نیز آنرا منتشر کرده است. شخصیت اصلی بازی (بوکر) نام دارد و او محافظت از دختری بنام (الیزابت) را بر عهده دارد.

image_bioshock_infinite-24534-2105_0001

از جمله ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک کارتونی این بازی اشاره کرد و همچنین در این بازی بوکر شخصیت اصلی بازی دارای قدرتهای خاص و ویژه ای هستش که بیشتر صرف نجات دادن الیزابت میشه.

image_bioshock_infinite-24534-2105_0002

این DLC دومین اپیزود از بازی محسوب میشه که در آن شما نقش الیزابت را ایفا خواهید نمود. وی در این بازی باید خواهر کوچکتر خود که در منطقه ای به نام «Rapture» زندانی شده را نجات بدهد. همچنین در این اپیزود فضاها و سلاح هایی که حال هوای سال های «۱۹۹۸میلادی» را دارا هستند را خواهید دید که در قسمت پیشین بازی ندیده بودید.

image_bioshock_infinite-24534-2105_0003

شایان ذکر هست که «Burial at Sea Episode 2» آخرین اپیزود از این بازی هستش که هم اکنون برای پلتفرم های PC, Xbox 360 و PS3 موجود و قابل دانلود هست.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.