معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8 - تکفارس 
معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8 - تکفارس 

معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8

taham
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 13:21
معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8

در این قسمت به معرفی تبلت جدید و جذاب  کمپانی لنوو خواهیم پرداخت به نام yoga که در اندازه ۸ اینچی عرضه شده است.این تبلت متفاوت ترین تبلت  از نظر ظاهری تا به امروز است با ما همراه باشد.

شرکت لنوو در طول چند سال گذشته تجربه های زیادی در زمینه طراحی های منحصر به فرد داشته است این طراحی های منحصر به فرد شامل پیچ دادن ها تاب دادن ها خم کردن ها و … در ظاهر محصولات خود مثل لپ تاپ و تبلت بوده است که بعضا هم مورد توجه همگان قرار گرفته است و به فروش بیشتر محصولات این شرکت هم کمک کرده است.به تازگی محصولی را از این شرکت داریم که نام آن Yoga 8 است یک تبلت با جذابیت ظاهری فوق العاده و کارایی مناسب.

معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8

معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8

 

 

چیزی که در این تبلت خود نمایی میکند پایه آن است که حول محور استوانه ای ضخیمی گردش میکند که به شما این امکان را میدهد که این تبلت ۸ اینچی را به راحتی روی میز بگذارید میزان شیب آن را تنظیم کرده و در هر شرایطی بر آن کنترل داشته باشید.

دلیل دیگر وجود استوانه بزرگ در انتهای این تبلت وجود یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپری است که از نقاط قوت این تبلت به شمار میرود و میتواند مدت طولانی شارژدهی کند.این در حالی است که ضخامت بخش های دیگر تبلت بسیار کم است و به راحتی میتوانید آن را در کیف مخصوص قرار دهید. پایه تبلت هیچ گونه مزاحمتی برای حمل و قرار دادن آن در کیف ایجاد نمیکند.

معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8

ببینید و احساس کنید

بعد از سیلندر استوانه ای دومین چیزی که توجه شما را جلب میکند ترکیب کلاسیک و هنرمندانه شیشه و آلومینیوم است که با رنگ سیاه و سفید طراحی شده است و ضخامت اندکی دارد . لازم به ذکر است که ضخامت دستگاه در اطراف صفحه تمایش کمی بیشتر است.صفحه نمایش با لمس خازنی بسیار حساس هم به جذابیت های این تبلت افزوده است.صفحه نمایش این تبلت کاملا ضد خط و خش است پس بدون نگرانی از آن میشود استفاده کرد طراحی زیبای ایت دستگاه آن را شبیه به یک کامپیوتر کوچک یا یک قاب عکس رویزی بدل کرده است که با زاویه دید خوبی که دارد میتوانید از هر طرف تصویر  را با کیفیت عالی مشاهده کنید.

معرفی تبلت جدید Lenovo:Yoga Tablet 8

در یک طرف سیلندر استوانه ای دکمه بزرگ خاموش و روشن دستگاه و در طرف دیگر جک ۳.۵ میلیمتری تعبیه شده است که به راحتی استفاده از این دستگاه و زیبایی ان افزوده است.

دکمه تنظیم صدا و میکروفون هم در کنار دستگاه کمی بالا تر از سیلندر قرار گرفته است.

در جلو دستگاه هم یک دور بین تعبه شده است که میتوانید به هنگام چت تصویری به راحتی از ان استفاده کنید حتی دستگاه را میتوان روی میز قرار داد و به چت پرداخت.

تنهانکته ی منفی توازن نا متقارن وزن دستگاه است که به هنگام گرفتن آن با دو دست کاملا مشهود است و کمی نگه داشتن آن را غیر متعارف میکند.مثلا زمانی که در حال خواندن یک کتاب الکترونیکی هستید این مسئله کاملا مشهود است.

این تبلت در کل نمره بالایی را کسب کرده است اما مسئله اینجاست که مردم اکثرا تبلت های سبک تر را دوست دارند که این تبلت جز تبلت های سبک نیست.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.