داستان Assassin’s Creed 5 لو رفت - تکفارس 
داستان Assassin’s Creed 5 لو رفت - تکفارس 

داستان Assassin’s Creed 5 لو رفت

alierna
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 16:30
داستان Assassin’s Creed 5 لو رفت - تکفارس 

دو سناریو مربوط به داستان بازی به بیرون درز کرده. هنوز مشخص نیست کدام یک درست است اما قطعا یکی از این دو داستان اصلی خواهد بود

شایعات جدیدی درباره ی داستان نسخه ی جدید بازی Assassin’s Creed  به گوش می رسد. دو داستان اصلی و دو شایعه همزمان به بیرون درز پیدا کرده. ما این داستان ها را با شما در میان می گذاریم و تصمیم گیری را به شما می سپاریم.

داستان اول برگرفته از سایت فرانسوی GameBlog:

آنها ادعا میکنند داستان بازی ادامه ای بر داستان نسخه ی قبلی، یعنی Black Flag خواهد بود. زمان بازی در سال ۱۷۵۸ اتفاق می افتد. داستان بازی در اقیانوس اطلس است. کارکتر اصلی بازی پسری جوان به نام Shay خواهد بود که به کاپیتان پیر خود به نام Adéwale خیانت می کند.

داستان دوم برگرفته ازیک عکس از نوشته ی آماده شده ای برای کنفرانس این بازیست که در ۲۸ ام مارس اتفاق می افتد:

اسم شخصیت بازی Eseosa خواهد بود و نوه ی Adéwale است. او به عنوان یک مرد ساده و باهوش معرفی شده که به دنبال راهنمایی شدن می گردد.

طبق ادامه ی شایعه این بازی توسط AnvilNext برای PS3 و wii U ساخته خواهد شد و سپس برای xbox360 و ps4  پورت خواهد شد.

اطلاعات راجع به این بازی به نظر کمی عجیب و ناقص است. چرا که دلیلی برای عرضه ی این بازی بر روی ps4 و Wii U اما عرضه نشدنش برای xbox1 وجود ندارد.

سناریو دوم به نظر واقعی تر می آید. البته برای تایید شدن این شایعه نیاز به زمان زیادی داریم. با توجه به شایعات می توان مطمئن بود که نسخه ی ۵ ام Assassin’s Creed با نام احتمالی Comet، خط داستانی متفاوت با Unity دارد. با توجه به شایعات درز کرده باید منتظر بیانیه ای از سمت  Jade Raymond باشیم.

 asscreed5comet (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.