LG G Pro 2 در برابرSony Xperia Z1 (قسمت آخر) - تکفارس 
LG G Pro 2 در برابرSony Xperia Z1 (قسمت آخر) - تکفارس 

LG G Pro 2 در برابرSony Xperia Z1 (قسمت آخر)

Arrow
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 18:46
LG G Pro 2 در برابرSony Xperia Z1 (قسمت آخر)

سلام به خوانندگان عزیز. این پست چهارمین و آخرین قسمت مقایسه ی گوشی های LG G Pro 2 و Sony Xperia Z1 است تعدادی از ویژگی های این دو گوشی را با هم مقایسه میکند. پست های بعدی هم ادامه ی بررسی تخصصی میان این دوگوشی است و فقط برای زیاد بودن مطالب قسمت بندی شده است.

کیفیت صدا:

گوشی LG G Pro 2 گوشی بزرگی است، اما این اندازه ی بزرگ صدای بلندی هم به گوش ما نمیرساند، ودر واقع در هنگام مکامله قسمت گوش در واقع کمیدر کنار ساکت است. تماس گیرندگان ما هم چنین گزارش دادند شنیدن صدای ما کمی با نابودی همراه است-این ها زیاد مسائل گنده ای نیستند اما ما انتظار بیش تری از یک دستگاه آخرین مدل داشتیم. گوشی Sony Xperia Z1 هم عالی نیست، اما شما صدای تماس گیرندگانتون رو بلند تر و واضح تر میشنوید و شبیه اون هم میشه برای خط های پایانی دیگر گفت- همکاران مکامله ی ما گزارش دادند که به راحتی رنگ پذیری طبیعی صدای ما را متوجه شدند.

باتری:

گوشی LG G Pro 2 گوشی بزرگی است که با باتری قدرتمند ۳۲۰۰ میلی آمپر بر ساعت عرضه میشود و Sony Xperia Z1 هم باتری قوی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را با توجه به سایز خودش دارد. پایداری باتری Sony Xperia Z1 چندان هم تاثیرگذار نیست، باتری به سرعت مصرف میشه، در بیش تر مواقع،گوشی براتون یک روز کامل کار میکنه، اما شب ها تو شارژ گذاشتن برای شما دیگه تضمین شده(تا اون موقع دووم نمیاره زود خالی میشه). سطح LG G Pro 2  بسیار بهتره، و شما میتونین خاطرجمع باین که وسط روز شارژ باتری تموم نمیشه، به علاوه ی اینکه-در روزهای کم کار تر- این میتونه دو وز دوام بیاره، چیزی که بسیار خوبه. ما باید همچنین اشاره کنیم که باتری تعبیه شده در گوشی سونی قابل تعویض توسط کاربر نیست، در حالی که شما به راحتی میتوانید باتری LG G Pro 2 را در بیارید و این گزینه ای هستش که ما دوست داریم

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.