زمان عرضه ی Sony Xperia Z2 تا ۱می به عقب افتاد - تکفارس 
زمان عرضه ی Sony Xperia Z2 تا ۱می به عقب افتاد - تکفارس 

زمان عرضه ی Sony Xperia Z2 تا ۱می به عقب افتاد

Arrow
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 19:37
زمان عرضه ی Sony Xperia Z2 تا 1می به عقب افتاد

گوشی Sony Xperia Z2 از قبل در حال رقابت با گوشی جدید HTC One M8 است ولی حالا به نظر میرسه برای عرضه ی این پرچمدار سونی باید کمی دیگر صبر کنید.

زمان عرضه ی Sony Xperia Z2 تا ۱می به عقب افتاد به خاطر مشکلات سخت افزار.  این گوشی هوشمند تنظیم شده بود تا اواسط آپریل عرضه بشود و  جای HTC One M8 که یک ماه دیرتر عرضه میشد رو بگیره .

با توجه به منبع unlocked-mobiles.com، سونی نصیحتشان کرد تا به خاطر مشکل ساخت ترکیب دهنده از یک ۳rd party این گوشی به طور جهانی چند هفته دیرتر از زمانی که در اصل برنامه ریزی شده بود عرضه میشود.

گوشی Sony Xperia Z2 یک بروزرسانی کامل از Sony Xperia Z1 است و قابلیت  استفاده از یک صفحه ی نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ دی و ظبط ویدیوها با کیفیت ۴K با استفاده از دوربین بهبود یافته را دارد.

هم چنین گوشی Sony Xperia Z2 در کنار Xperia Z2 tablet قابلیت ضدآب بودن را دارد و در هردو از یک نوع آلومینیوم فوق العاده باریک و طراحی شیشه استفاده شده است.

با وجود Galaxy S5 که در اپریل عرضه ی جهانی اش شروع میشود، سونی مطمئنا در این امید است که با وجود این تاخیر هنوز میتواند در برابر رقبای اندرویدی خودش مانندgalaxy s5 و htc one جدید کامل باشد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.