تریلری جدید از عنوان Enemy Front منتشر شد - تکفارس 
تریلری جدید از عنوان Enemy Front منتشر شد - تکفارس 

تریلری جدید از عنوان Enemy Front منتشر شد

jabersaber
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 21:10
تریلری جدید از عنوان Enemy Front منتشر شد - تکفارس 

به تازگی تریلری از گیم پلی بازی «Enemy Front» منتشر شده است.برای پی بردن به جزئیاتی در مورد بازی و دیدن تریلر با ما همراه باشید.

کم نیستند بازی هایی که  داستان و گیم پلی شان، در مورد جنگ جهانی دوم بوده. بازی های «call of duty 1 و call of duty 2» دوگانه بیادماندنی که با گیم پلی شوتر اول شخص خودشان حال و هوای جنگ جهانی را برای پلیرها تدائی میکردند و درواقع اسم رسمی را برای خودشان دست پا کردند. بازی های «death to spies 1 و death to spies 2 moment of Truth » نیز  عنوان هایی بودند که داستانشان در جنگ جهانی دوم جریان داشت و گیم پلی مخفی کاری و در عین حال شوتر سوم شخصی داشت که پلیر را کاملاً با اصول مخفی کاری آشنا میکرد.

news_enemy_front_gameplay_trailer-15144

حالا پس از مدتها کمپانی سازنده بازی«City Interactive» دست به کار شده و بازی را ساخته که هم در آن میتوان بصورت مخفیانه پیش رفت و هم میتوان آن را با یک جنگ تمام عیار تمام کرد! این بازی همانطور که گفته شد در مورد جنگ جهانی دوم هستش و طبیعتاً نیز دشمنان شما، آلمان نازی هستش و پلیر در نقش یک پارتیزان ظاهر میشه و به جنگ دشمنان خواهد رفت.

EF_E3_screen_9

آقای «بک استوارت» سازنده این بازی طی مصاحبه ای اظهار داشته که :

(((کمپانی«City Interactive  یک شرکت خاص با افراد خاص است،من بررسی هایی قبل از ورود به این شرکت انجام دادم و دیدم اینجا همان جایی است که میتوانم ایده هایم را پیاده سازی کنم.بعد از اینکه از Codemasters خارج شدم،در فکر ساخت یک عنوان شوتر بودم ولی نه با همان تم و موضوع جنگهای مدرن.دو باز سابقه ی ساخت یک چنین شوترهایی داشتم و دیدم باید در کارم تغییری ایجاد کنم و شاید این تغییر نه تنها باید در ایده های من باشد،بلکه باید یک تغییر جهانی باشد،بنابراین من به سراغ موضوع فراموش شده ای به نام جنگ جهانی دوم رفتم.
اولین سوالی که در ذهن من شکل گرفت این بود که برای مثال اگر من با یک بازی با این استایل مواجه بشم،اقدام به خریدش خواهم کرد؟در این برهه ی زمانی که ۹۹ درصد شوترهای اول شخص مدرن هستند؟مطمئنا باید کیفیت کار بالاتر از همه ی این عناوین مدرن باشد تا من به خودم جرات خرید این بازی را بدهم.)))

Enemy_Front_03

گفتنی است که این بازی در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ میلادی و برای پلتفرم های PC, X360, PS3 منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.