کیتکت برای LG G Flex با قابلیت Knock Code آمد - تکفارس 
کیتکت برای LG G Flex با قابلیت Knock Code آمد - تکفارس 

کیتکت برای LG G Flex با قابلیت Knock Code آمد

alierna
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 22:17
کیتکت برای LG G Flex با قابلیت Knock Code آمد - تکفارس 

الجی آپدیت کیتکت LG G Flex را برای دانلود در سایت خود قرار داد.

الجی زودتر از زمانی که برای عرضه ی این به روز رسانی مشخص کرده بود این آپدیت را عرضه کرد. بسیاری از مصرف کنندگان این گوشی زیبا و خوش دست از آمدن قابلیت Knock Code برای این گوشی خوشحال شدند. این به روزرسانی قابلیت های بسیاری را برای Bluetooth Car-Kit اضافه کرده است. با این به روز رسانی قابلیت نمایش اعلانات در هنگام رسیدن پیام جدید و نمایش عکس آلبوم آهنگ را دارد. متاسفانه این به روزرسانی قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۴K را به گوشی اضافه نمی کند. قبل از این شایعات خبر از این قابلیت در این به روز رسانی را می دادند. امیدواریم وجود این قابلیت مهم را در به روز رسانی های بعدی ببینیم.

برای گرفتن این به روز رسانی کافیست به LG upgrade center بروید و پس از چک کردن ورژن گوشی خود و بودن این به روز رسانی در منطقه ی سکونتتان آن را دانلود کنید.

قابلیت Knock code یکی از قابلیت های مختص الجیست که با کمک آن میتوان بدون استفاده از دکمه های فیزیکی مثل پاور گوشی را روشن کرد. همچنین دارای امنیتی بسیار بالاست.

برای مثال کافیست جاهای مشخصی از صفحه ی نمایش که خودمان می دانیم را به نوبت با انگشت تاچ کنیم تا گوشی روشن و قفلش باز شود. این عمل در هنگام خاموش بودن صفحه ی نمایش قابل انجام است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.