HTC به دنبال تصاحب ۸-۱۰% بازار - تکفارس 
HTC به دنبال تصاحب ۸-۱۰% بازار - تکفارس 

HTC به دنبال تصاحب ۸-۱۰% بازار

alierna
۷ فروردین ۱۳۹۳ - 22:43
HTC به دنبال تصاحب ۸-۱۰% بازار - تکفارس 

HTC برنامه های بزرگی دارد و بیشتر این برنامه های بزرگ حول محور گوشی فوق العاده ی این شرکت یعنی HTC One است.

پذیرش مردم از گوشی تازه به بازار آمده ی HTC One یا M8 بسیار خوب بوده. در بسیار از انجمن ها و سایت ها مردم به داشتن این گوشی ابراز علاقه کرده اند.

Peter Chou یکی از بنیان گذاران و ستون های اصلی شرکت HTC معتقد است که این کمپانی می تواند ۸ تا ۱۰ % از این مسابقه ی جذب مشتری را ازان خود کند. این فروش بزرگ و موفقیت می تواند با کمک فروش گوشی های گران و ارزان قیمت این شرکت، در کنار هم انجام گیرد. برای مثال فروش گوشی های سری Desire این شرکت که با قیمتی رقابتی وارد بازار می شوند می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

Peter Chou در ادامه گفت که این شرکت در سال های آینده نگاه ویژه ای به بازار دستگاه های پوشیدنی و تبلت ها خواهد کرد. متاسفانه خبر بیشتری از این سیاست آینده ی HTC در دسترس نیست. تنها شایعه ای که در این رابطه شنیده می شود، شایعه ساخته شدن تبلت  next 8.9 گوگل به دست HTCاست. به جز این شایعه بسیاری انتظار ساخته شدن ساعت هوشمندی در سال آینده از طرف این شرکت را دارند.

همانطور که می دانیم این شرکت تایوانی تنها ۵% از بازار را در اختیار خود دارد. آیا HTC می تواند بار دیگر بازار را ازان خود کند؟ یا این شرکت در مبارزه ای از پیش باخته در حال تلاش است؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید