معرفی هدفون جدید  Bluetooth JBL 56BT جادوگر صدا - تکفارس 
معرفی هدفون جدید  Bluetooth JBL 56BT جادوگر صدا - تکفارس 

معرفی هدفون جدید Bluetooth JBL 56BT جادوگر صدا

taham
۸ فروردین ۱۳۹۳ - 13:38
معرفی هدفون جدید Bluetooth JBL 56BT جادوگر صدا

شاید شما هم از دوستداران موسیقی باشید. قطعا همین طور خواهد شد اگر با این هدفون به موسیقی گوش کنید حتما عاشق موسیقی خواهید شد تهام هستم با معرفی این محصول جدید در خدمت شمادیگر وقت آن رسیده است که با سیم های بلند و کلافه کننده ی هدفون ها خداحافظی کنید و وارد دنیای بی سیم شوید این خبر خوبی برای همه ی دوستداران موسیقی است از جمله خود من.

امروز به معرفی یکی از جدیدترین هدفون های بی سیم Blutooth به نام JBL 56BT می پردازیم.این هدفون با صدای استریو و باتری قابل شارژ از تکنولوژی Bluetooth برای برقراری ارتباط بی سیم استفاده میکند و قیمت آن در بازار ایران حدود ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.اما کیفیت قابل ملاحظه آن شما را به حیرت وا خواهد داشت و ارزش این هزیه را خواهد داشت.

معرفی هدفون جدید  Bluetooth JBL 56BT جادوگر صدا

ممکن است روکش پلاستیکی این هدفون کمی رنگ و رو رفته به نظر برسد اما روکش کروم آن در بالای دسته نگه دارنده زیبایی خاصی را به این هدفون داده است.همچنین برند JBL بر روی بالای دسته و بالای دو گوشی آن به زیبایی هک شده است . گوشی های این هدفون از مواد نرم و قابل انعطافی ساخته شده که هم امواج صدا را به خوبی منتقل میکند و هم گوش شما را اذیت نخواهد کرد.

معرفی هدفون جدید  Bluetooth JBL 56BT جادوگر صدا

احساس راحتی هنگام استفاده از این هد فون  بسیار لذت بخش خواهد بود و به شما اجازه میدهد ساعت ها به موسیقی گوش کنید یا اینکه یک فیلم را به طور کامل و بدون ناراحتی تماشا کنید و از صداها لذت ببرید.

دکمه های کنترل هدفون بر روی گوشی سمت چپ طراحی شده است که به زیبایی تعبیه شده اند همچنین یک دکمه گرد هم تعبیه شده که با فشردن آن میتواند به تماس ها پاسخ دهید هنگامی که هدفون به گوشی تلفن همراه شما متصل باشد.

با استفاده از این دکمه های کنترلی میتوانید حجم صدارا کم یا زیاد کنید یا به آهنگ بعدی یا قبلی بروید.این دکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که ممکن است در ابتدا شما متوجه انها نشوید یا حتی وقتی متوجه شوید که دفترچه راهنمای هدفون را مطالعه می کنید.

معرفی هدفون جدید  Bluetooth JBL 56BT جادوگر صدا

به همراه هدفون سیم اتصال هم به شما داده خواهد شد که در صورت تمایل با سیم به استفاده از هدفون بپردازید.یم نشانگر باتری هم بر روی هدفون تعبیه شده است که میزان شارژ باتری را نشان می دهد. توصیه میشود که قبل از استفاده حتما دفترچه رهنمای دستگاه را مطالعه کنید.

عملکرد صدا 

در بیشتر هدفون های سیمی صدا کمی گنگ و مبهم است و با هدفون های سیمی تفاوت زیادی از نظر کیفیت دارند. اما این هدفون به گونه ای ساخته شده که هیچ تفاوت کیفیتی وجود ندارد و با اتصال سیمی هیچ فرقی نخواد داشت .

باس یکی تاز نقاط ضعف این هدفون به شمار میرود .  هنگامی که دستگاه را به آیپد متصل میکنید متوجه این ضعف خواهید شد  هنگامی که تنظیمات پلیر خود را بر روی حالت باس قرار میدهید کمی احساس یاس خواهید کرد که این یک نقطه ضعف به شمار می رود.

هنگام گوش دادن به موسیقی های پاپ مشکلی وجو ندارد اما توصیه مکینم که موسیقی خون روی برگ را با این هدفون گوش ندهید چون از کیفیت آن ناامید خواهید شد.اما این هدفون در مقایسه با هدفون هایی سیمی هم قیمت کیفیت بالاتری دارد.

اگر شما به دنبال  یک هدفون مناسب برای مکان های شاوغ و پر صروصدا مثا باشگاه های ورزشی اداره یا خیابان هستید. بدون شک راهی جز خرید هدفون JBL56BT  نخواهید داشت.دلیلش هم این است که گوشی های گرم و نرم این هدفون اجازه نفوذ صدا از بیرون را نمیدهد و شما فقط صدای موسیقی را خواهید شنید.

اتصالات

شما میتوانید با استفاده از بلوتوث هدفون خود را به گوشی تبلت اپ تاپ و یا هر وسیله دیگری متصل کنید.این کار بسیار هم ساده است کافی است شما کلید پاور هدفون را نگه داشته و آن را روشن کنید سپس به جستوجوی هدفن  در دستگاه دیگر بپردازید . البته این جفت سازی کمی در لپتاپ طول می کشد اما در اتصال به آیپد و آیفون بسیار سریع انجام میشود.

تکنولوژی NFC کمی به حل این مشکل کمک کرده است اما هنوز هم نتوانسته است مشکل را به حداقل برساند.

در حالتی که باتری هدفون رو به اتمام است میتوانید با اتصال جک ۳٫۵ mm هدفون را سیمی کنید و بدون مشکل به استفاده از هدفون بپردازید.

نکاتی تکمیلی :

این هدفون با باتری قابل شارژ خون می تواند به ۱۰ ساعت پخش موزیک بپردازد و با طراحی منحصر به فرد گوشی ها احساس راحتی  را به ارمغان آورد.

درست ااست که قیمت این هدفون کمی گران تر از حد معمول است اما واقعا ارزش خریدن را دارد. البته شما میتوانید با همین پول دو هدفون بی سیم با کیفیت بالا مثلا با برند های سونی یا فیلیپس خریداری کنید اما اگر احساس میکنید که نیاز به یک هدفون بی سیم دارید حتما همین هدفون را خریداری کنید چون از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

محتویات جعبه هنگام خرید:

هدفون بی سیم بولوتوث به همراه باتری قابل شارژ

سیم شارژ باتری

کابل اتصال هدفون با جک ۳٫۵ میلیمتری

کیف حمل دستگاه

راهنمای راه اندازی سریع

مشخصات فنی دستگاه :

Dynamic frequency response: 20Hz-20kHz
Maximum SPL: 115dB @ 30mW
Microphone sensitivity: -42dBPa/v @ 1KHz
Supported connectivity: Bluetooth and 3.5mm wired
Battery life: 10 hours, USB rechargeable

با تشکر از حوصله شما کاربران عزیز امیدوارم این مطلب مفید فایده قرار گرفته باشد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.