فلش مموری درایوی با طراحی هنرمندانه - تکفارس 
فلش مموری درایوی با طراحی هنرمندانه - تکفارس 

فلش مموری درایوی با طراحی هنرمندانه

taham
۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - 13:21
فلش مموری های درایوی

فلش مموری ها امروزه جز ابزار جدا نشدنی ما انسان ها هستند که خیلی به آن ها وابسته شده ایم. بهتر است حالا که اینقدر به آنها احتیاج داریم فلش مموری با طراحی زیبایی شناختی داشته باشیم. تهام هستم با معرفی چند فلش مموری با طراحی های منحصر به فرد در خدمت شما خواهم بود.

۱-
Adata DashDrive Choice UC500 – 8GB

این فلش مموری فوق العاده زیبا را که هرگز تا به حال نمونه ی آن را هم ندیده اید کمپانی ADATA طراحی و تولید کرده است که در کنار ظاهر زیبا قدرت دوام و سرعت بالایی هم دارد

ایده طراحی این فلش مموری از بطری های قدیمی گرفته شده است که در قدیم برای نامه رسانی از آنها استفاده میشده است.UC500 دارای شکل خمیده و جذابی است که شما را به خرید آن ترقیب میکند و دوست دارید حتما یکی از این فلش مموری ها را داشته باشید .این فلش مموری در دو رنگ قرمز و طلایی در بازار موجود است.سطح فلش مموری کاملا براق و درخشنده است و این حاکی از آن است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.این فلش مموری اندازه کوچکی دارد و به راحتی قابل حمل است و ایده آل برای اضافه شدن به دسته کلید شما .طراحی کشویی این فلش مموری هم نیاز به دروش را برطرف کرده و هم به دوام آن کمک میکند.این فلش موری در حجم های ۸ و ۱۶و ۳۲ روانه بازار شده است که شما میتوانید بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید.

فلش مموری های درایوی

البته لازم به ذکر است که قیمت این فلش مموری کمی گران است البته با توجه به طراحی منحصر به فرد و دوام و مقاوت بالای آن منطقی به نظر میرسد.برای مثال قیمت مدل ۸ گیگا بات آن حدود ۳۲ هزار تومان است که در مقایسه با دیگر فلش های معمولی قیمت دو برابر دارد.

مشخصات فیزیکی:ابعاد: ۱۱ × ۱۹ × ۵۰ میلی‌متر – وزن: ۷ گرم
مشخصات فنی:رابط: USB 2.0 – ظرفیت: ۸ گیگابایت – مقاوم در برابر آب
۲-ADATA USB3.0  S107
اگر شما هم از افراد پر جنب و جوش هستید و آنهایی که هر روز اطلاعات زیادی را جا به جا میکنند یا آن افرادی که کمی بی دقت هستند و فلش مموری خود را مدام به انجا و انجا میکوبند با به زمین ی اندازند باید مژه ای را به شما بدهم چرا که این مدل فلش مموری را مخصوص شماها ساخته اند.S107 بسیار عالی و شیک طراحی شده است و دارای یک روکش لاستیکی بیرونی است که دوام و راحتی استفاده ار آن را دوچندان کرده است.این فلش با توجه به طراحی منحصر به فرد ضد ضربه و ضد آب است و برای موقعیت های سخت طراحی شده است اگر شما با چکش هم روی آن ضربه بزنید ممکن است شکا ظاهری آن تغییر کند اما اطلاعات از بین نخواهند رفت و قابل بازبانی خواهند بود این همان ویژگی ابزار نظامی است.عایق لاستیکی این فلش به شما اجازه بسته و باز کردن را می دهد که این خود به دوام اطلاعات و خود دستگاه افزوده است . یک چراغ LED نیز در این فلش مموری به زیبایی تعبیه شده است که عملکرد دستگاه را به شما نشان خواهد داد.
فلش موری های درایوی زیبا
مشخصات فیزیکی:ابعاد: ۹.۸۲ × ۲۵ × ۸۱ میلی‌متر – وزن: ۱۳.۶ گرم
مشخصات فنی:رابط: USB 3.0 ، USB 2.0 – ظرفیت: ۸ گیگابایت – مقاوم در برابر آب – مقاوم در برابر ضربه
این نوع فلش هم از انواع فلش های درایوی است که در ادامه این نوع فلش ها را بسشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.
توانائی هوشمند برای امنیت بیشتر اطلاعات:
هارد دیسک های قابل حمل ای دیتا علاوه بر اینکه با توانمندی های سخت افزاری از جمله کیفیت بالا و عملکرد قابل توجه و نوآوری در طراحی، شناخته می شوند، نرم افزارهای با ارزشی را نیز بهمراه دارد.

ابزار OStoGO به شما این امکان را می دهد که بتوانید DVD ویندوز ۷ خود را از روی دیسک به دستگاه های ذخیره سازی قابل حمل ADATA منتقل کنید. بدین شکل شما به راحتی قادر به نصب Windows 7 با استفاده از قابلیت بوت نمودن کامپیوتر خود از طریق پورت USB بدون نیاز به درایو نوری می باشید.
UFDtoGo، ابزار قدرتمندی است که شما را برای هماهنگ کردن یا یکسان سازی اطلاعات در پرانتز معادل انگلیسی (Synchronization)، ایمیل ها و لینک های مورد علاقه (Favorites) کمک نموده و به شما این امکان را می دهد که اطلاعات خود را بهمراه داشته باشید.
نرم افزار امنیتی نورتون ۲۰۱۱ (نسخه آزمایشی ۶۰ روزه) از اطلاعات شما در برابر ویروس ها و دیگر فرآیندهای مضر محافظت می نماید. با ثبت نام آنلاین محصولات ADATA می توانید از این امنیت بصورت رایگان برخوردار شوید. این از ویژگی های منحصر به فرد محصولات ADATA به شمار میرود که محصولات این شرکت را متمایز میکند.

فلش های درایوی:
ین نوع فلش ها برای شرایط سخت ساخته شده اند روکش لاستیکی این نوع فلش ها به هنگم ضربه یا افتادن بر روی سطوح سخت یک حالت ارتجاعی از خود نشان میدهند که باعث دفع شدت ضربه خواهد شد و شما از بابت دوام اطلاعات خود میتوانید کاملا آسوده خاطر باشید.
دیگر درپوش مموری خود را گم نخواهید کرد :
این فاش به گونه ای طراحی شده است که نیازی به درپوش ندارد. ما میتوانید در پوش را د قسمت انتهایی این فلش قرار داده و برای همشه آن را در کنار فلش خود داشته باشید بدین صورت دیگر آن را گم نخواهید کرد.
سرعت باور نکردنی در انتقال و دریافت اطلاعات:
این فلش مموری با سرعت ۱۰۰ مگا بایت اطلاعات را ارسال و با سرعت ۲۵ مگا بایت دریافت میکند که ۱۰% بیشتر از سایر فلش مموری ها است و این را مدیون استفاده از نسخه USB3.0 است.
استفاده از چراغ نشانگر عملیات
توسط LED چراغ نشانگر شما می توانید از طریق مشاهده این چراغ  زمانیکه درایو در حال استفاده است آگاه شوید.
خلاصه باید بگم که این نوع فلش های درایوی بیسار مقرون به صرفه خواهند بود چون مدتها بدون مشکل برای شما کار خواهند کرد.اما قیمت این نوع از فلش ها تقریبا دو برابر فلش های معمولی است
قیمت این دستگاه در بازار حدود ۴۰ هزار تومان است که الته با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد ناگزیر قیمت هم بالا میرود.
با تشکر از حوصله ای که به خرج دادید و این مطلب رو تا انتها مطالعه کردید
نوبسنده :تهام

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.