بازار تلفن همراه در سال ۹۲ - تکفارس 
بازار تلفن همراه در سال ۹۲ - تکفارس 

بازار تلفن همراه در سال ۹۲

jabersaber
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - 20:31
بازار تلفن همراه در سال ۹۲ - تکفارس 

سال پیش برای همه ، یکی از بهترین سالها در عرصه  تکنولوژی های روز بود به نحوی که در این سال، با فراگیر شدن اپلیکیشن های موبایل، گوشیهای هوشمندی وارد بازار شدند که دریچه جدیدی از تکنولوژی را بر روی علاقه مندان به این عر باز کردند. با تحلیلی در مورد میزان موفقیت گوشی های موبایل در سال گذشته با ما همرا باشید.

طبق آمار در بازار جهانی نشان می دهد که گوشی های هوشمند کمپانی های بزرگی مانند آیفون، سامسونگ و سونی و اچ تی سی پرچمداران بازار اسمارت فون ها در سال گذشته بودند بیشتر کارابران چه در داخل ایران و یا خارج تمایل زیادی به تهیه این گوشی ها داشتند. هم چنین در ایران دو سیستم عامل که رقیب یکدیگر نیز هستند یعنی (iOS وAndroid) که بیشتر استفاده از نظر اپلیکشن ها را دارا هستند بیشتر تقاضا را نسبت به سیستم عامل های دیگر داشتند.

Mobile-Apple-iPhone-5s-16GBbb59c3

گوشی های سونی، اپل، سامسونگ، نوکیا، ال جی و اچ تی سی بیشترین آمار فروش اسمارت فونها را در سال ۲۰۱۳ میلادی و ۹۲ شمسی به خود اختصاص داده اند. از جمله پرفروشترین گوشی های این کمپانی ها میتوان به( Xperia Z1 و Xperia Z )کمپانی سونی، (آیفون ۵S )اپل، گوشی های کمپانی سامسونگ یعنی  (I9500 Galaxy S4 و Galaxy S4 mini و Galaxy Core I8260 و Galaxy Note 3 )، دو مدل گوشی هوشمند( Lumia 1020 و Lumia 925 )از شرکت نوکیا، گوشی هوشمند( Nexus5 )گوگل شرکت ال‌جی و (HTC One )کمپانی تایوانی اچ تی سی اشاره کرد.

xperia-z2-the-right-accessories-765ead40cc14d305fb6b10a982610987-940

رده بندی تلفن همراه در سال ۹۲: گوشی تلفن  آیفون ۵S و ۵ رده اول و دوم پرفروش ترین گوشی های بازار جهانی را به خود اختصاص داده و گلکسی اس ۴ سامسونگ در رده سوم جای گرفته است. آیفون ۵C در رده چهارم و نوت ۳ سامسونگ، گلکسی اس ۳، گلکسی اس ۴ مینی در رده های بعدی پرفروش ترین گوشی های موبایل جهان در سال۹۲ بودند.

91994_236

همچنین تحقیقاتی  صورت گرفته مبنی براینکه در بیش از ۳۳ کشور جهان گوشی تلفن همراه (۵s) که به کمپانی اپل تعلق دارد سیرصعودی فوق العاده ای فروش نسبت به دیگر اسمارت فون های داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید