از ساعت هوشمند کوالکوم چه میدانید؟ - تکفارس 
از ساعت هوشمند کوالکوم چه میدانید؟ - تکفارس 

از ساعت هوشمند کوالکوم چه میدانید؟

taham
۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - 20:20
از ساعت هوشمند کوالکوم چه میدانید؟ - تکفارس 

شرکت بزرگ کوالکوم اقدام به عرضه ساعت های هوشمند خود در تاریخ آذر ماه ۹۲ کرد البته این ساعت در ایران وارد نشده چون تعدادی محدودی از این ساعت به فروش رسید اما در آینده و با تولید بیشتر این ساعت شما هم میتوانید یکی از این ساعت ها را داشته باشید.

 

ساعت هوشمند کوالکوم تاک (Qualcomm Toq) یک ساعت هوشمند است که می تواند به گوشی اندرویدی شما متصل شده و گوشی خود را در ساعت خود مدیریت کنید ایمیل هایتان را چک کنید یا پیامک بزنید یا حتی موسیقی گوش کنید. البته این امکانات در نسخه اندروید ۴ و بالاتر در دسترس خواهند بود.

از ساعت هوشمند کوالکوم چه میدانید؟

از ساعت هوشمند کوالکوم چه میدانید؟

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش موسوم به میراسول است که تکنولوژی ساخت این نوع صفحه نمایش تنها در اختیار شرکت کوالکوم است این صفحه نمایش خاص انرژی بسیار کمی مصرف می کند و در تابش نور مستقیم هم کاملا قابل رویت است و میتوانید به راحتی با آن کار کنید.این صفحه نمایش کاملا رنگی است و توانایی پخش فابل های ویدیویی را هم دارد این ساعت هوشمند فاقد هر نوع دکمه ای است و کاملا لمسی است. شرکت کوالکوم اعلام کرده است که در آینده این ساعل را با سیستم عامل ios هم تولید خواهد کرد.دراداکه مشخصات کلی این ساعت را به اطلاع شما میرسانیم:

ساعت همشمند مجهز به سیستم عامل کوالکوم سازگار شده با اپلیکیشن ها و دستگاه های اندرویدی دارای پردازنده ۲۰۰ مگاهرتزیِ Cortex-M3 دارای صفحه نمایش ۱.۵ اینچی از نوع میراسول رنگی و بلوتوث نسخه ۴.

اما لازم به ذکر است که این ساعت با تمام جذابیت هایش چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

نویسنده : تهام

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.