تمرکز گوگل روی عکاسی با بهبود اَپلیکیشن دوربین - تکفارس 
تمرکز گوگل روی عکاسی با بهبود اَپلیکیشن دوربین - تکفارس 

تمرکز گوگل روی عکاسی با بهبود اَپلیکیشن دوربین

sepehr.shahi
۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - 19:46
تمرکز گوگل روی عکاسی با بهبود اَپلیکیشن دوربین - تکفارس 

ما می دانیم که گوگل مدتی است دم از بهبود عکاسی روی آندروید می زند ولی مثل اینکه بزودی نتیجه ی این تلاش ها عرضه خواهد شد.

منابعی که پیگیر کار گوگل روی این پروژه بوده اند هم اکنون عنوان می کنند که این موتور جستجوی غول پیکر، در حال آزمایش ورژن جدیدی از اَپلیکییشن دوربین خود است که رابط کاربری نو، افکت محو کردن پس زمینه برای پرتره ها، حالت عکس برداری پاناروما و عکس برداری کُره ای را داراست. همچنین در این نوسازی، گوگل بالاخره مشکلات فریم بندی دوربین را حل کرده است. این بدان معناست که شما روی دستگاه آندروید خود قبل از عکس برداری دقیقاٌ همان تصویر بعد از گرفته شدن عکس را مشاهده می کنید که هیچ چیز اضافی چه کم و چه زیاد ندارد.

این کمپانی همچنین اپلیکیشن را طوری طراحی کرده که فیلتر های سوم شخص را پشتیبانی کند. این به کاربران اجازه میدهد افکت های تصویری با طراحی خود را به افکت های فابریک این اپلیکیشن اضافه کنند. عکس برداری پرتره نیز با اضافه شدن افکت های محو پس زمینه و کم کننده ی عمق تصویر بهبود یافته است. درست مانند HTC’s new One و اپلیکیشنNokia Refocus . رزولوشن و دقت بالاتری نیز برای عکس های پاناروما و کُره وار در نظر گرفته شده است.

با انتظار خریداران برای انتشار آندروید ۴.۴.۳،  ورژن جدید سیستم عامل KitKat، گوگل زمان مناسبی را برای عرضه ی این اپلیکیشن انتخاب کرده است. منابع ما اعلام کرده اند که گوگل این اپلیکیشن را به صورت جداگانه عرضه خواهد کرد تا کاربرانی که از آندروید ۴.۴ و بالا تر نیز استفاده می کنند بتوانند از این برنامه بهره ببرند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.