ترازوی هوشمند! - تکفارس 
ترازوی هوشمند! - تکفارس 

ترازوی هوشمند!

sepehr.shahi
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - 01:26
ترازوی هوشمند! - تکفارس 

وقتی منتقدان خود تبدیل به خالق می شوند، نتیجه می تواند عجیب باشد!

نویسنده پیشین سایت TUAW، مایکل گراتوس،  ترازویی ای ساخته است که کالری را نشان می دهد و به کمک آن ۶۷ پاند از وزن خود را در طی سال گذشته کم کرده است. SITU ترازویی هوشمند است که ارزش غذایی وعده های روزانه ی شما را تخمین می زند. فقط کافیست غذا را روی ترازو قرار داده، iPad خود را بوسیله ی بلوتوث به آن متصل کنید و به اپلیکیشن این ترازو بگویید که چه نوع غذایی روی آن قرار گرفته است تا Situ به شما همه ی اطلاعات موجود در رابطه با محتوای آن را بدهد.

situ_ba

 

کارمند سابق اَپل همیشه با وزن خود درگیر بود تا اینکه در طی مراسم شام  در سالن غذا خوری کارمندان شرکت کوپرتینو گفت: “نمی خواهد در ۴۰ سالگی از حمله ی قلبی بمیرد”

گراتوس باور دارد که این صفحه به کسانی که مرض قند دارند کمک می کند رژیم غذایی خود را دقیق تر کنترل کنند و همینطور به ورزشکاران اجازه می دهد وعده های غذاییشان را طبق برنامه پیش ببرند. مانند خیلی دیگر از اختراعات امروزه، Situ در KickStarter عرضه خواهد شد و قیمت ۸۷ دلار آمریکا را به خود اختصاص می دهد و با اینکه این ترازو فعلاٌ فقط با iPad کار می کند قرار است برای کار با اسمارت فون های آندروید، تبلت ها و گوشی های ویندوز  برنامه ریزی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.