Nokia Lumia 930، پرچمدار جدید نوکیا معرفی شد - تکفارس 
Nokia Lumia 930، پرچمدار جدید نوکیا معرفی شد - تکفارس 

Nokia Lumia 930، پرچمدار جدید نوکیا معرفی شد

alierna
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - 04:24
Nokia Lumia 930، پرچمدار جدید نوکیا معرفی شد - تکفارس 

نوکیا از پرچمدار جدید خود پرده برداشت. این گوشی خارق العاده دارای نمایشگری ۵ اینچی با کیفیت Full HD و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی از نظر ظاهری شباهت بسیار زیبایی به مدل Nokia Lumia Icon دارد که به طور اختصاصی برای آمریکا و اوپراتور ورایزن طراحی و به بازار آمده بود.

gsmarena_001 (2)

دوربین این گوشی بی نظیر PureView خواهد بود. همین مساله باعث می شود عکس های گرفته شده با این گوشی فراتر از دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی دیگر باشد. از مشخصات سخت افزاری Nokia Lumia 930 می توان بی نهایت راضی بود. پردازنده ی چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 800 SoC با سرعت کلاک ۲.۲GHz، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی، نداشتن قابلیت استفاده از Micro-sd و دیگر کارت های حافظه، نمایشگر بسیار با کیفیت ۵ اینچی از نوع super sensitive ClearBlack AMOLED با کیفیت Full HD و چگالی پیکسلی ۴۴۱ppi حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. درست است که در سیستم عامل اندروید اکثر گوشی های پرچمدار تازه معرفی شده دارای پردازنده هایی جدید تر هستند، اما باید دید کدام سیستم عامل می تواند بهتر از پردازنده ی خود استفاده کند و استناد به عدد و رقم در اینجا کاربردی ندارد.

gsmarena_006

دو عدد فلاش LED  دوربین اصلی و با کیفیت این گوشی را همراهی می کنند. این دوربین قابلیت تصویر برداری با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه را داراست. بسیاری از برنامه های ویژه ی نوکیا، از جمله Nokia Camera, Creative Studio و Cinemagraph کار با دوربین و ویرایش تصاویر ذخیره شده با آن را بسیار لذت بخش تر کرده است.

gsmarena_003 (1)

این گوشی دارای NFC است. همچنین رادیو FM هم از دیگر قابلیت های خوب این گوشی است که فراموش نشده. این گوشی از nano-sim ها پشتیبانی می کند. این گوشی دارای باتری با ظرفیت ۲,۴۲۰mAh است که می توان آن را با استفاده از شارژر بیسیم نوکیا شارژ کرد. این گوشی با قیمت تخمینی ۵۹۹ دلار در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

gsmarena_004 (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.