Lumia Cyan نام نسخه ی ویندوز ۸.۱ مخصوص نوکیا - تکفارس 
Lumia Cyan نام نسخه ی ویندوز ۸.۱ مخصوص نوکیا - تکفارس 

Lumia Cyan نام نسخه ی ویندوز ۸.۱ مخصوص نوکیا

alierna
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - 18:58
Lumia Cyan نام نسخه ی ویندوز ۸.۱ مخصوص نوکیا - تکفارس 

در روز گذشته مایکروسافت نسخه ی جدید ویندوزفون، سیستم عامل موبایل خود را معرفی کرد. حال نوکیا نسخه ی بهینه سازی شده Windows Phone 8.1  را برای دستگاه های خود را معرفی کرده

 

همانطور که نوکیا در خبرهای قبلی اطلاع داد، هر سه گوشی جدید این شرکت، یعنی Lumia 930, Lumia ۶۳۰ و  Lumia ۶۳۵ با سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ به بازار خواهند آمد.

این به روزرسانی درگوشی های نوکیا با نام Lumia Cyan شناخته خواهد شد. نوکیا نوید این را داده که این به روز رسانی ها برای تمامی گوشی های لومیا در تابستان عرضه خواهد شد. در کنار ویژگی های بسیار جالب ویندوز ۸.۱، که قبلا در این خبر در همین وبسایت گفته بودیم، نوکیا قابلیت های جدید وجالبی را اضافه کرده است. نوکیا نرم افزار دوربین مخصوص خود را بر روی این سیستم عامل نصب کرده است. در کنار آن برنامه ی معروف Creative Studio را برای دلپذیر کردن لذت تصویر برداری، در این سیستم عامل قرار داده است.

از دیگر برنامه های نصب شده بر روی این به روزرسانی توسط نوکیا، می توان به نرم افزار Nokia Storyteller اشاره کرد. این برنامه عکس هایی که گرفته ایم و مکان عکس ها را به طور زیبایی میکس کرده و به صورت فیلمی برای استفاده و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی تحویل می دهد. یکی دیگر از قابلیت های بسیار عالی در این به روز رسانی، قابلیت ضبط فیلم با کیفیت صدای Dolby Surround Sound  است که به لطف میکروفن های با کیفیت نوکیا به خوبی انجام می گیرد. خبرهای بیشتر در مورد این به روزرسانی را اعلام خواهیم کرد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.