الجی انتظار فروش ۱۵ میلیون گوشی تا اول پاییز را دارد - تکفارس 
الجی انتظار فروش ۱۵ میلیون گوشی تا اول پاییز را دارد - تکفارس 

الجی انتظار فروش ۱۵ میلیون گوشی تا اول پاییز را دارد

alierna
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - 04:14
الجی انتظار فروش ۱۵ میلیون گوشی تا اول پاییز را دارد - تکفارس 

با توجه به آنالیزهای انجام شده توسط گروه Strategy Analytics، الجی به سومین شرکت تولید کننده از لحاظ فروش گوشی در آمریکا تبدیل شده است.

طبق فروش این مدت گوشی های الجی، انتظار می رود که این شرکت فروش خود را در چند ماه آینده به ۱۵ میلیون دستگاه برساند. این به این معنی است که شرکت کره ای الجی بتواند ۵ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در ماه بفروشد که همین باعث موفقیت بی سابقه ی این شرکت می شود. در ماه های گذشته، الجی فروشی ۴.۴ میلیونی در هر ماه داشت.

بیشترین موفقیت و فروش این شرکت بخاطر گوشی های سری L و سری F این شرکت بوده. در این که گوشی پرچمدار و قوی این شرکت، یعنی LG G2 بسیار پر طرفدار است شکی نیست. اما بازار نشان داده که یک شرکت نمی تواند به فروش گوشی پرچمدار خود اقتدا کند و بیشتر بازار خود و سود خود را باید از گوشی های میان رده و پایین رده ی خود به دست آورد. بالا نگه داشتن فروش گوشی های پرچمدار بسیار مشکل است. معمولا خریدارانی که برای خرید بهترین می روند، بهترین را انتخاب می کنند. و با وجود شرکت های متعدد تولید گوشی، که هر مدت یکبار یک گوشی پرچمدار با بهترین امکانات عرضه می شود. این مساله بیانگر این است که یک گوشی تاپ، نهایتا ۲ تا ۳ ماه فروش مفید می کند.

LG G2 mini می تواند یکی دیگر از برگ برنده های این شرکت برای رسیدن به ۱۵ میلیون فروش باشد. این گوشی با رمز Mini، یعنی قیمت پایینتر با امکانات یکسان نتیجه ای جز فروش بالا و موفق نمی دهد. طبق شایعه های شنیده شده، این شرکت کره ای در حال کار بر روی نسخه ی جدید پرچمدار خود، یعنی LG G3 است که اواخر سال میلادی عرضه می شود. این گوشی جوابی بر گوشی های رده بالای شرکت های دیگر مانند سونی، اچ تی سی و سامسونگ است که در حال حاضر گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرده اند. طبق همین شایعات این گوشی ضد آب و گردغبار بوده، نمایشگری ۵.۵ اینچ دارد. گفته شده که رزلوشن صفحه نمایش چیزی فراتر از تمامی گوشی های بازار خواهد بود؛ رزلوشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل. به نظر این گوشی هم همانند مدل قبلی خود بسیار موفق خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.