مشخصات و امتیاز Samsung Galaxy S5 Zoom در بنچمارک ها لو رفت - تکفارس 
مشخصات و امتیاز Samsung Galaxy S5 Zoom در بنچمارک ها لو رفت - تکفارس 

مشخصات و امتیاز Samsung Galaxy S5 Zoom در بنچمارک ها لو رفت

alierna
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - 23:15
مشخصات و امتیاز Samsung Galaxy S5 Zoom در بنچمارک ها لو رفت - تکفارس 

سامسونگ بار دیگر نسخه ای از گوشی پرچمدار خود با دوربین فوق العاده معرفی کرد. اما آیا با توجه به دوربین خیلی خوب ۱۶ مگاپیکسلی Galaxy S5 نیازی به این گوشی بود؟

قبل از تصمیم گیری راجع به این گوشی و هدف تولید آن بهتر است نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازیم. این گوشی هنوز به طور رسمی توسط سامسونگ معرفی نشده و مشخصات لو رفته توسط اطلاعات پایگاه داده ی برنامه Antutu Benchmark به دست آمده است.

با توجه به مشخصات لو رفته، گوشی Samsung Galaxy S5 Zoom از نمایشگری ۴.۵ اینچی از نوع SuperAMOLED با رزلوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ بهره خواهد برد. پردازنده ی گوشی Exynos 5 Hecta SoC شش هسته ای خواهد بود. این پردازنده را رمی ۲ گیگابایتی و چیپ گرافیکی Mali-T624 همراهی می کنند. دوربین اصلی گوشی ۲۰.۲ مگاپیکسل به همراه OIS خواهد بود. این دوربین قابلیت ۱۰x زوم اپتیکال دارد. در کنار این دوربین بسیار قوی فلش زنون قرار گرفته تا کیفیت تصاویر در محیط های کم نور هم قابل توجه و عالی باشد. دوربین جلویی این گوشی ۲.۱ مگاپیکسل است.

5z-3 glickin 5z-1

اما سامسونگ این گوشی را تنها برای طرفداران عکاسی ارائه نکرده است. امتیازات این گوشی در برنامه ی AnTuTu benchmark نمایانگر قدرت این دستگاه است. نمره ی این گوشی در تست های انجام شده ۳۳,۲۵۲ است که بسیار قابل تحسین است. به یاد داشته باشید که این تست ها با سیستم عامل آزمایشی گوشی انجام شده و امتیاز نسخه ی اصلی سیستم عامل می تواند از این هم بیشتر باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.