شرکت Xolo گوشی جدید خود، Q1010i را معرفی کرد - تکفارس 
شرکت Xolo گوشی جدید خود، Q1010i را معرفی کرد - تکفارس 

شرکت Xolo گوشی جدید خود، Q1010i را معرفی کرد

alierna
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 01:10
شرکت Xolo گوشی جدید خود، Q1010i را معرفی کرد - تکفارس 

شرکت Xolo آخرین گوشی خود را به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی Q1010i نام دارد. هدف از تولید این گوشی موفقیت در بازار گوشی های میان رده است و به عنوان یک پرچم دار نباید به آن نگاه کرد.

این گوشی قرار است قابلیت عکس برداری با کیفیتی را، با قیمت پایین به ما ارائه دهد. صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچ بوده و از نوع IPS display است. کیفیت تصویر این صفحه نمایش ۷۲۰P بوده و عملکرد مطلوب و قابل قبولی خواهد داشت. Q1010i برای پردازنده از چیپ های شرکت MediaTek استفاده می کند. این چیپ چهار هسته ای که MT6582 نام دارد دارای کلاک ۱.۳ GHz بوده و رم ۱  گیگابایتی این گوشی آن را همراهی می کند. دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و از سنسور Sony Exmor R استفاده می کند که عملکردی بسیار عالی از خود نشان می دهد. Xolo Q1010i از دوربینی ۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای مکالمات تصویری استفاده می کند. این دوربین هم از نظر کیفیت بسیار مناسب است.

 gsmarena_001 (1)

فضای داخلی این گوشی ۸ گیگابایت بوده و حافظه اش توسط کارت حافظه های microSD قابل ارتقا است. این گوشی از Bluetooth 4.0 استفاده می کند که بسیار کم مصرف بوده و برای هدفون های بی سیم عملکرد خوبی نشان می دهد. یکی از نقص های این گوشی که در ایران نقص حساب نمی شود، نداشتن قابلیت استفاده از نسل چهارم سیمکارت ها، یعنی LTE است. این گوشی ۲ سیمکارته از اندروید ۴.۲ Jelly Bean که نسخه ای تقریبا قدیمی است استفاده می کند. خبری راجع به انتشار نسخه های جدیدتر، مانند ۴.۴ برای این گوشی نیست و شرکت هنوز اعلامیه ای صادر نکرده است. باتری این گوشی دارای ظرفیت  ۲,۲۵۰mAh است. این گوشی فقط در رنگ مشکی تولید خواهد شد.

Xolo Q1010i از ماه دیگر با قیمتی معادل ۲۲۵ دلار در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید