اطلاعات جدید از بازی «Titanfall» منتشر شد!+تریلری جدید - تکفارس 
اطلاعات جدید از بازی «Titanfall» منتشر شد!+تریلری جدید - تکفارس 

اطلاعات جدید از بازی «Titanfall» منتشر شد!+تریلری جدید

jabersaber
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 19:32
اطلاعات جدید از بازی «Titanfall» منتشر شد!+تریلری جدید - تکفارس 

به تازگی خبری مبنی بر انتشار پچ جدید این عنوان برای کنسول ایکس باکس به همراه تصاویری از گیم پلی این بازی منتشر شده است. همچنین در ادامه مطلب  تریلری زیبا  از گیم پلی این بازی مهیج و جنگی برای دیدن و دانلود وجود دارد. با ما همراه باشید.

این بازی نیز مثل همیشه قبل از موعد مقرر برای کنسول xobox 360 منتشر شد و هم اکنون قابل دانلود هستش ولی تاریخ انتشار رسمی این بازی ۸ آوریل یعنی سه شنبه همین هفته هستش. امروز اطلاعاتی در مورد پچی از بازی برای ایکس باکس منتشر شد.

Titanfall-review-screen-3

این پچ این اختیار را به پلیر میدهد که بازی را در ۳۰ FPS قفل نماید! پیشتر «BluePoint Games» این خبر را تأیید کرده بود که این بازی بر روی ایکس باکس با ۳۰ فریم اجرا خواهد شد و این پچ برای بازیکنانی مفید خواهد بود که می خواهند عملکرد مفیدی را در بازی داشته باشند.خبر دیگر آنکه کاربران برای اجرای بازی در ایکس باکس به حداقل ۱ گیگ فضای خالی نیازمند هستند.

Titanfall-review-screen-2

این بازی این حق انتخاب رو به شما میده که هم به صورت یک خلبان ماهر باشید هم به شکل یک غول آهنی زره پوش باشید وبین این دو سویچ کنید. این تجربه، تجربه ای لذت بخشی هستش که هم یک خلبان جنگی بود و هم در نقش یک غول زره پوش ظاهر شد و کاملاً پلیر را به خود جذب میکند. اگر میخواهید در نقش یک سرباز ظاهر شوید باید بسیار محتاط باشید چراکه دیگر باید پیاده به میدان نبرد بروید و از سلاح های کشنده خود برای کشتن دشمنان استفاده کنید. شما در این بازی مانند دیگر بازی های اول شخص عمل خواهید کرد با این تفاوت که در Titanfall شما مجهز به تجهزاتی هستید که کاملاً به شما حس طراوات میدهد. آن وسیله Jet-pack هستش که این امکان را به پلیر میدهد که پرش های بلندی را انجام بده و از دیوارهای بلند نیز بالا برود.

Titanfall-review-screen-6

لازم به ذکر که این بازی هم اکنون برای پلتفرم های PC, X360, XBOXONE در آمریکای شمالی موجود هستش ولی هنوز چند روز تا عرضه رسمی این بازی مانده است. تریلری که در پایان صفحه مشاهده می فرمائید نسخه اصلی بازی هستش که کاملاً با نسخه بتای بازی متفاوت هستش. این تریلر از نسخه pc بازی و با کیفیت ۱۰۸۰p گرفته شده است. امیدوارم که از دیدن آن لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.