سونی رتبه ی دوم پرفروش ترین برند گوشی را در هند دارد - تکفارس 
سونی رتبه ی دوم پرفروش ترین برند گوشی را در هند دارد - تکفارس 

سونی رتبه ی دوم پرفروش ترین برند گوشی را در هند دارد

alierna
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 23:04
سونی رتبه ی دوم پرفروش ترین برند گوشی را در هند دارد - تکفارس 

سامسونگ پر فروش ترین برند گوشی در هند است. اما اگر به رتبه ی دوم لیست نگاه کنید، اپل را نمی بینید.

رتبه ی دوم گوشی های پر طرفدار در کشور پهناور هند، ازان شرکت ژاپنی سونی است. سونی توانست با ارائه ی گوشی های ارزان قیمت متعدد خود، اپل را از رتبه ی دوم به پایین کشیده و خود به جای آن قرار گیرد. البته کمپین تبلیغاتی این برند در کشور هند هم بی تاثیر نبود. با توجه به نهاد تحقیقاتی IDC، با توجه به قیمت گوشی های فروخته شده، سونی در نیمه ی دوم ۲۰۱۳ سهمی ۹.۱% داشت. این در حالی است که رتبه ی اول این میزان فروش در اختیار شرکت سامسونگ با ۴۳% است. به نظر می رسد جای این شرکت در این رتبه تا مدت زمان زیادی ثابت بماند. اپل با سهمی ۷% از این بازار در رتبه ی بعدی و پایین تر از سونی قرار گرفته است.

gsmarena_001 (2)

 

اما اگر به تعداد گوشی های فروخته شده نگاه کنیم و مبحث سود و قیمت را کنار بگذاریم، سامسونگ دارای سهمی ۳۸% درصدی و همچنان در رتبه ی اول است. شرکت هندی Micromax با ۱۳% بازار در رتبه ی دوم و بعد از آن سونی و اپل قرار دارند. سونی در این قسمت دارای سهمی ۵.۵ درصدی و اپل دارای سهمی ۲ درصدی است.

پرفروش ترین گوشی ها در این کشور پهناور هم مشخص شده اند. این آمار مشخص می کنند که شرکت سونی وموفقیت خود را مدیون ۲ گوشی خود است. Sony Xperia M Dual و  Sony Xperia C. به نظر می رسد که پس از عرضه ی گوشی Nokia X در هند، آمار فروش در این شرکت باز هم دست خوش تغییرات بسیاری شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید