گوشی هوشمندی با پروژکتور ۴۰ اینچی(Ayane) - تکفارس 
گوشی هوشمندی با پروژکتور ۴۰ اینچی(Ayane) - تکفارس 

گوشی هوشمندی با پروژکتور ۴۰ اینچی(Ayane)

taham
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - 13:52
گوشی هوشمندی با پروژکتور 40 اینچی(Ayane)

شرکت هنگ کنکی Conplex International به تازگی گوشی ای ساخته است که دارای یک پروژکتور ۴۰ اینچی است و اصلا شباهتی به مینی پروژکتور های گوشی های مشابه ندارد.در ادامه اطلاعات بیشتری از این گوشی در اختیار شما خواهیم گذاشت.

این گوشی وشمند جدید با پروژکتوری که دارد می تواند محبوب دانش آموزان و استادان دانشگاه شود چرا که امکانات لازم برای انجام یک کنفرانس یا توضیح یک مبحث علمی را در اختیار شما قرار میدهد.گوشی های مشابه دیگری هم که دارای پروژکتور هستند در سال های گذشته تولید شده اند اما این گوشی با اندازه ۴۰ اینچ دیگر نام مینی پروژکتور را به فراموشی سپرده است.

گوشی هوشمندی با پروژکتور 40 اینچی(Ayane)

گوشی هوشمندی با پروژکتور ۴۰ اینچی(Ayane)

نام کامل این گوشی MagicOn Ayane است .شما در هر کجا که باشید میوتناد عکس ها یا فیلم مورد نظر خود را در ابعاد ۴۰ اینچ تماشا کنید بدون اینکه به یک تلوزیون یا هر وسیله نمایشگر اضافی نیاز داشته باشید .شفافیت پروژکتور این گوشی هم بسیار خود و به اندازه  ۴۸۰ در ۶۴۰ اسن با کنتراست ۱۰۰۰:۱ .

این گوشی موبایل مجهز به یک پردازنده دوهسته ای با توان ۱.۲ گیگا هرتز میباشد که در کنار یک رم ۱ گیگا بایتی فعالیت میکند و دارای ۴ گیگا بایت حافظه داخلی است البته از حافظه جانبی هم پشتیبانی میکند.

صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش ۴ اینچی با کیفیت ۴۸۰ در ۶۴۰ است که با تکنولوژی IPS ساخته شده است.همچنین این گوشی دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکسبرداری و فیلمبرادی در اختیار شما قرار میدهد و همچنین یک دوربین با کیفیت ۳ دهم مگاپیکسلی برای مکالمه یا چت که دوربین زیاد با کیفیتی نیست.

این گوشی سیستم عامل  اندروید نسخه ۴.۲ آبنبات ژله را با خود دارد و با این سیستم عامل راه اندازی شده است.

باتری گوشی هم یک باتری قوی محسوب میشود که با قدرت ۲۰۰۰ میلی آمپر کار میکند.قیمت این گوشی در مقایسه با گوشی های بزرگ بازار مثل گلکسی ای ۵ و اچ تی سی وان ام ۸ پایین تر است اما تمام قابلیت های یک گوشی سطح بالا را دارد. قیمت این گوشی در آمریکا ۴۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

لوازم جانبی این گوشی هم تولید شده است از جمله یک پایه نگه دارنده در واقع یک سه پایه برای نگه داشتن گوشی هنگام کار با پروژکتور و یک سیستم بلوتوث برای انجام بازی از طریق پروژکتور.در کل میشه گفت که این گوشی یک گوشی کامل و مدرن با تمام امکانات لازم برای یک گوشی امروزی  و هوشمند است که یک توانایی و مزیت هم نسبت به گوشی های دیگر دارد که آنها ندارند  که همان پروژکتور ۴۰ اینچی آن است.

گوشی هوشمندی با پروژکتور 40 اینچی(Ayane)

گوشی هوشمندی با پروژکتور ۴۰ اینچی(Ayane)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید